آخرین خبرهااستان ها

سرپرست فرمانداری رودبار: مشکلات آموزش و پرورش با اهتمام خانواده ها رفع می شود

تدبیرشرق/سرپرست فرمانداری شهرستان رودبار گفت: بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش توسط انجمن اولیاء و مربیان و خانواده ها که نقش بی بدیلی دارند، رفع و رجوع می شود.

سید جلال سید محمدی عصر سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش رودبار، آموزش و پرورش را یکی از ارکان مهم اجتماعی و رکن عظیمی از بدنه اجتماعی دانست و افزود: به واسطه فعالیت های آموزش و پرورش و امر تعلیم و تعلم در حوزه آموزش و پرورش، فرهنگیان به عنوان پایه گذاران این امر نقش بسیار مهم و خطیری را در سازندگی اجتماع از ابعاد مختلف معنوی و اجتماعی به عهده دارند.
سید محمدی خاطرنشان کرد: برغم مهم بودن آموزش و پرورش، مشکلات و مسائلی از قبیل ندیدن جایگاه معلمان و نقش آنها در جامعه در مقاطع مختلف و توجه نمودن به آموزش و پرورش به عنوان اینکه هر چقدر در این حوزه هزینه شود، یک سرمایه گذاری برای آتیه جامعه است و آنچه که بایسته و شایسته آموزش و پرورش و فرهنگیان و دانش آموزان است؛ توجه نشده است.
سرپرست فرمانداری رودبار با بیان اینکه در این دوره مشکلات جامعه زیاد است، گفت: همه حوزه ها دچار مشکل هستند از جمله آموزش و پرورش اما در این برهه نقش درست مدیریت منابع انسانی در حوزه های آموزشی و پرورشی به کارگیری نگرش مسئولانه خانواده ها و همچنین سایر ارکان اجتماعی به مسئله تعلیم و تربیت می تواند بسیار مفید باشد.
وی افزود: در این دوره نیاز به تعامل زیاد داریم و آموزش و پرورش هم فضای لازم را برای نقش آفرینی اولیاء ایجاد کند و این فرهنگ سازی هم در آموزش و پرورش و هم در جامعه ایجاد شود.
شهرستان رودبار با چهار بخش مرکزی، خورگام، رحمت آباد و بلوکات و عمارلو در ۶۷ کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا