آخرین خبرهااستان ها

هدف اصلی دانشگاه‌ها تامین نیروی انسانی توانمند در جهت ارتقاء سطح علمی است

استاندار گیلان در جلسه شورای آموزش عالی؛

تدبیرشرق/دکتر مصطفی سالاری صبح امروز در اولین جلسه شورای آموزش عالی استان که با حضور روسای دانشگاه های گیلان برگزار شد از سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان گیلان در غروب دوشنبه خبر داد و افزود: باید از ظرفیت حضور وزیر علوم در گیلان برای رشد توانمندی‌ها و ارتقاء امکانات موجود استفاده بهینه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نیازمندی‌های دانشگاه ها فقط محدود به پروژه های عمرانی و احداث ساختمان ها نمی شود اظهار داشت: گسترش امکانات نرم‌افزاری باعث توسعه و رشد دانشگاه ها می‌شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه از ظرفیت های موجود در دستگاه‌های اجرایی نیز بهره می گیریم خاطرنشان کرد: استفاده از بناهای بلااستفاده موجود در استان در جهت موضوعات علمی، دانشجویی و آموزش های کاربردی انتظار جدی ما از روسای دانشگاه‌ها است.

در این جلسه هریک از روسای دانشگاه‌ها ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات، به بیان دیدگاه ها، نظرات و امکانات مورد نیاز در جهت رشد علمی دانشگاه های استان گیلان پرداختند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان، افتتاح طرح محوطه‌سازی دانشکده معماری و هنر و آغاز طرح کاشت ۱۰ هزار اصله درخت در محوطه دانشگاه گیلان، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه گیلان، افتتاح ایستگاه بین‌المللی مطالعات اکوسیستم مناطق مرطوب، اتصال دانشگاه گیلان به شبکه علمی کشور، جلسه کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری استان گیلان به ریاست استاندار گیلان، جلسه با مدیران دانشگاه گیلان و نیز نشست با نمایندگان تشکل های صنفی، سیاسی و علمی از برنامه‌های سفر ۲ روزه وزیر علوم،  تحقیقات و فناوری به استان گیلان است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا