آخرین خبرهااستان هااسلایدر

گیلانیان همواره با اقتدار پای رای اعتماد خود به دولت تدبیر و امید ایستاده اند

دکتر سالاری در ورزشگاه تختی لاهیجان:

تدبیرشرق/دکتر مصطفی سالاری در ابتدای ورود دکتر روحانی به ورزشگاه تختی لاهیجان و در میان سیل عظیم جمعیت،  به نمایندگی از گیلانیان حضور رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به گیلان را خوش آمد گفت و افزود:امروز مردم غیور گیلان از اشکورات تا حیران در این مراسم حضور پیدا کردند تا میزبان منتخب مردم ایران باشند.

وی تصریح کرد:همانطور که مردم در حماسه سالهای ۹۲ و ۹۶ سیاست های دولت تدبیر و امید و اندیشه های دکتر روحانی را برگزیدند امروز هم با اقتدار و استوار پای رای اعتماد خود ایستاده اند و همواره حامی دولت تدبیر و امید هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد:مردم گیلان از تلاش های رئیس جمهوری در جهت توسعه گیلان،افتتاح پروژه راه آهن و ادامه و تکمیل آن و نیز پرداخت بیش از دو برابری مصوبات سفر قبل آگاه هستند و اطمینان دارند که در این سفر که خود افتخاری برای استان است،دستاوردهای بهتر و بیشتری را کسب می کنیم و با تصمیمات راه گشای دکتر روحانی شاهد ترقی و پیشرفت در استان خواهیم بود.

در پایان استاندار گیلان بار دیگر ورود دکتر روحانی به گیلان را خیر مقدم گفت و بیان داشت:در آستانه نوروز به سرزمین نشاط و طراوت ،فرهنگ و تمدن خوش آمدید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا