آخرین خبرهااستان هااسلایدر

جعفرزاده در جمع اعضای ستاد مردمی و مسولین شهرستان لاهیجان : باید با همدلی و وفاق برای ارتقای نظام و توسعه استان تلاش کنیم / از مردم لاهیجان برای استقبال انتظار زیادی داریم

اختصاصی تدبیر شرق : غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در جمع اعضای ستاد مردمی و مرکزی شهرستان لاهیجان و شرق گیلان که با حضور نماینده مجلس و فرماندار این شهرستان و شهردار و اعضای شورای شهر لاهیجان تشکیل شد ،اظهار داشت : ستاد مردمی یک ستاد فراجناحی است و در انتخابات ریاست جمهوری بنا به فرمایش مقام معظم رهبری جهت بسیج مردم تلاش شد و در بین گزینه های ریاست جمهوری دکتر روحانی انتخاب گردید و دکتر روحانی در روزهای آتی مهمان مردم گیلان است .
وی افزود : سیاست ایشان این بوده که سفرهای چندم خارج از مرکز استان باشد .لاهیجان نگین استان گیلان است و ما به وجود این شهر و مردم آن افتخار می کنیم .این شهر یکی از قشنگترین شهرهای گیلان است و مردم بسیار فرهیخته و با فرهنگی دارد.
جعفرزاده ادامه داد : هر جایی که آقای رییس جمهور تشریف می برند باید از ایشان استقبال شود و از مردم لاهیجان انتظار زیادی داریم و مردم لاهیجان باید به خوبی از این انتخاب در بین شهرستان ها سربلند بیرون بیایند.
وی با اشاره به رای بالای مردم استان گیلان به دکتر روحانی عنوان کرد : مردم گیلان از روی خواسته ی قلبی به دکتر روحانی رای دادند و این رای موجب شد که ما به عنوان نمایندگان مردم اکنون مطالبه گر باشیم و در صورت استقبال خوب مردمی از رییس جمهور درصد مطالبه گری نمایندگان استان افزایش خواهد یافت.
جعفرزاده خاطر نشان کرد : مردم در همه مقاطع در صحنه حضور داشته اند و به وظیفه خود عمل کرده اند .دهه فجر نمادی از این حضور است که با تمامی هجمه ها و فشارها حمایت و التزام خود را از ولایت اعلام کردند .
وی گفت : ما کشورمان را دوست داریم و مشکلات داخلی خود را در داخل حل می کنیم و نیازی نیست که کسی از بیرون برای ما تجویز کند .ما با آقای رییس جمهور در این سفر حرف داریم ، حق استان گیلان این نیست .
وی با قدردانی از انجام پروژه بزرگ راه آهن قزوین رشت اظهار داشت : نخستین راه آهن کشور متعلق به گیلان بوده است و اکنون نباید آخرین استان باشیم و باید این راه آهن در کوتاهترین زمان به بندر کاسپین و آستارا متصل شود .باید آزاد راههای استان سرانجام تمام شود .این حق گیلان است.
وی ادامه داد : آن چیزی که موجب شده از هدف دور شویم اختلاف نظرها و سلایق است در حالیکه در شیوه یکی هستیم و باید با همدلی و وفاق برای ارتقای نظام و توسعه استان تلاش کنیم.
وی گفت : درحال حاضر نیازمند آرامش در کشور هستیم و باید با همدلی این فضا را فراهم کنیم.
جعفرزاده افزود : جایگاه و شایستگی مردم استان گیلان بسیار بالاست و امیدوارم که استقبال خوبی از سوی مردم استان و شهرستان از رییس جمهور صورت گیرد .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا