آخرین خبرهااستان ها

لزوم زیباسازی و پاکسازی مناطق رودبار به عنوان ورودی گیلان

تدبیرشرق/سیدجلال سید محمدی در نشست مشترک با معاونین و بخشداران شهرستان رودبار، با اشاره به لزوم پاکسازی مناطق مختلف شهرستان که ورودی استان محسوب می‌شود، اظهار کرد: با توجه به نزدیکی عید نوروز و استقبال از بهار، بخشداران و شهرداران زیباسازی و پاکسازی مناطق مختلف را در دستور کار قرار دهند.

سرپرست فرمانداری رودبار افزود: یک روز از روزهای اسفند ماه را روز نظافت عمومی قرار دهیم و با مشارکت مردم که علاقمند و راغب به پاکسازی محیط اطراف خود هستند و با دعوت و مشارکت گروه‌های مردم نهاد، در نظافت عمومی اهتمام داشته باشیم.

وی با اشاره به فرارسیدن سال نو و زمینه سازی استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی گفت: ورودی روستاها و شهرها نباید با زباله‌ها چهره نامطلوبی به خود گیرد و شایسته شهرستان نیست که با وجود مواهب ارزشمند الهی منظری نامناسب داشته باشد.

وی همچنین بر رعایت نظم و انضباط اداری در ادارات و نهادها با حفظ جایگاه و مراتب اداری تاکید کرد و گفت: مسئولان در ادارات جهت انجام خدمات مستقر باشند و فقط برای جلسات و الزامات در فرمانداری حضور داشته باشند.

سرپرست فرمانداری رودبار خاطرنشان کرد: اگر تعداد زیادی از مراجعین اداره‌ای برای انجام کارشان به فرمانداری بیایند نشان از ضعف آن اداره دارد که نتوانسته مشکل مردم را حل کند یا آنان را توجیه نماید که این پایش هم از طریق معاونت‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی از بخشداران تابعه خواست وحدت رویه داشته باشند و با بررسی موانع اجرای برخی پروژه‌ها یا رکود آن، زمینه تسریع در اجراء را فراهم نمایند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا