آخرین خبرهااستان هافوری

استاندار گیلان تاکیدکرد: تعلل بیش از ١۵روز در پاسخگویی به متقاضیان سرمایه گذاری تخلف اداری است

متقاضیان سرمایه گذاری

استاندار گیلان گفت: اگر مسئولی در پاسخگویی به استعلام متقاضیان سرمایه گذاری بیش از ۱۵ روز تعلل کند ،مرتکب تخلف اداری شده است.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، عصر امروز چهل و پنجمین جلسه شورای گفتگوی دولت و مدیران بخش خصوصی در استانداری گیلان برگزار شد.

مصطفی سالاری در این کارگروه با بیان اینکه تعلل کارمندان و مسئولان در پاسخگویی به استعلام متقاضیان سرمایه گذاری بیش از ۱۵روز تخلف اداری محسوب می شود، افزود: اگر مسئولی در انجام این امور بیش از ۱۵روز تعلل کند ،باید از استعلام کننده درخواست مهلت کند و در غیر این صورت مرتکب تخلف اداری شده است.

استاندار گیلان با اشاره به عملکرد نامناسب اداره منابع طبیعی در توسعه زراعت چوب گفت:واگذاری پهنه به افرادی که توان اقتصادی برای کشت چوب دارند امری حیاتی در مسیر صیانت از جنگل ها و نیز تامین چوب صنایع مرتبط است.

وی گفت: اصلاح سیستم آبیاری باغات چای، جلوگیری از تغییر کاربری زمین، حمایت از کشاورزی جهت افزایش سوددهی کشاورزان، ایجاد آبیاری تحت فشار، تصحیح سیستم آبیاری از جمله مواردی است که باید با نگاهی اصولی و به کار گیری از روش های نوین در کنار خرد جمعی مورد بررسی قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در پایان خاطرنشان کرد: تمامی مسئولان در قبال جایگاه اداری خود مسئولند و باید با ارائه راهکارهای عملی چالش های حوزه تحت مدیریت خود را برطرف کنند و تنها با “نه” گفتن به مراجعه کننده از انجام مسئولیت امتناع نکنند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا