آخرین خبرهااستان هافوری

سیدمحمد احمدی:برای پشتیبانی از راهیان نور راه‌کارهای عملی ارائه شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان بر لزوم ارائه راهکارهای عملی جهت بهبود پشتیبانی از اردوهای راهیان نور تأکید کرد.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ نشست بررسی و هماهنگی جهت پشتیبانی از اردوهای راهیان نور به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان برگزار شد.

در این نشست سیدمحمد احمدی با اشاره به نقش اردوهای راهیان نور در معرفت افزایی نسل جدید و آشنایی آنان با فرهنگ جهاد و شهادت اظهار داشت: امروز هجمه‌های دشمن و فشار اقتصادی آنان بر مردم با هدف نا امیدی از نظام و فاصله گرفتن از ارزش‌های دینی و ملی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تلاش برای حفظ ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت بهترین راه مقابله با توطئه دشمنان است، ۲۲ بهمن امسال را جلوه‌ای از حضور همراهی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: اجتماع بزرگ مردم در این راهپیمایی نشان داد که ایرانیان همواره پای ارزش‌های ملی و مذهبی خود ایستاده‌اند.

احمدی تصریح کرد: باتوجه به استقبال مردم از اردوهای راهیان نور و اعتقاد قلبی آنها به حفظ حرمت شهیدان لازم است تا دستگاه‌های اجرایی نیز نسبت به فراهم کردن بسترهای حضور مردم در مناطق جنگی تلاش مضاعفی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان بر لزوم ارائه راهکارهای عملی جهت بهبود پشتیبانی از اردوهای راهیان نور تأکید کرد و یادآور شد: جریان‌سازی درست برای رسیدن به این هدف باید در اسرع وقت صورت گیرد.

در ادامه این نشست چندین طرح با هدف بهبود خدمات در اردوهای راهیان نور بحث و بررسی قرار گرفت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا