آخرین خبرهااستان ها

لزوم مشارکت مردم در اجرای طرح های اشتغالزا

استاندار گیلان در آیین افتتاح پروژه های املش تاکید کرد؛

تدبیرشرق/عصر امروز دکتر مصطفی سالاری در سفر به شهرستان املش و در آیین افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر ، اظهار داشت: همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی امسال ۱۰۲ پروژه با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح شد.

وی با تاکید بر اهمیت اجرای پروژه های اقتصادی اشتغالزا برای بهبود معیشت مردم گفت: برای ایجاد بستر اشتغال باید زیرساخت های لازم مهیا شود.

وی یادآور شد: یکی از مهمترین پروژه های شهرستان املش که نیاز جدی به آن احساس می شود، راه دسترسی سنگر- سیاهکل- املش – رحیم آباد است که پیگیر آن هستیم.

دکتر سالاری عنوان کرد: اجرای پروژه مذکور علاوه بر بهبود تردد،موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار می شود.

استاندار گیلان تصریح کرد: تسهیل فعالیت بخش خصوصی و استفاده حداکثری از سرمایه های موجود باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با بهره گیری از مشارکت مردم در اجرای طرح هایی از قبیل بوم گردی و گیل پارک ها می توان بدون استفاده از منابع محدود دولتی، اشتغال و رونق اقتصادی ایجاد کرد.

دکتر سالاری گفت: املش از شهرستان هایی است که استعدادهای بسیار خوبی دارد و تلاش می کنیم تا در جهت بهره مندی از این مواهب ارزشمند در اعطای تسهیلات اشتغالزا گام های جدی تری برداریم.

گفتنی است؛ در سفر استاندار گیلان از پروژه مقاوم سازی دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی املش بهره برداری شد.

این پروژه با اعتباری بالغ بر۱۰میلیارد ریال به انجام رسید.

همچنین بهره برداری از پروژه های راه آسفالته روستایی به طول ۱۰ کیلومتر با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از دیگر برنامه های سفر دکتر سالاری به شهرستان املش بود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا