آخرین خبرهااستان ها

بهره برداری همزمان از ۲۲۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در گیلان

با حضور معاون رئیس جمهور و استاندار گیلان صورت گرفت؛

تدبیرشرق/گیلان؛ آیین بهره برداری همزمان از۲۲۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان با حضور دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور، مهندس پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان برگزار شد.

دکتر نوبخت در این مراسم که در شهرستان لنگرود برگزار شد، با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر سال گذشته در سفری که به همراه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به این استان داشتیم، برای ساخت ۲ هزار واحد مسکن برای مددجویان توافق کردیم.

وی افزود: خوشبختانه توافق ما اجرایی شد و امروز در گام نخست شاهد واگذاری ۲۲۰ واحد به مددجویان کمیته امداد در گیلان هستیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: در کنار اجرای پروژه های بزرگ و زیرساخت هایی همچون راه آهن، آزاد راه و بیمارستان باید به فکر انسان های شریفی باشیم که به هر دلیلی از نظر مالی عقب مانده اند و این سیره حضرت امام است.

وی با اشاره به اینکه ساخت واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در استان های محروم کشور نیز با جدیت در حال اجرا است، گفت: در سایه مودت و همکاری، تلاش می کنیم در قبال محرومین که نیازمند توجه جدی هستند انجام وظیفه نماییم.

دکتر نوبخت خاطرنشان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همواره بر حمایت از محرومین تاکید ویژه داشتند و ما نیز به این رسالت خود پایبند هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این مراسم با بیان اینکه خدا را شاکر هستیم که وعده ما به گیلانی ها تحقق یافت، افزود: عمیات احداث تمامی واحدهای وعده داده شده در حال انجام است.

مهندس پرویز فتاح با بیان اینکه تمامی واحدها به تدریج تا پایان سال، خرداد و شهریور ماه به مددجویان تحویل داده می شوند، گفت: برای تعمیر و بازسازی ۳ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در گیلان با کمک سازمان برنامه و بودجه و خیرین، برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: تا سال آینده هیچ یتیم تحت پوشش کمیته امداد در گیلان وجود نخواهد داشت که فاقد مسکن باشد.

فتاح با بیان اینکه در استان های محروم کشور آمار ساخت مسکن مددجویان بسیار بالاتر است، گفت: اخیرا در کرمان ساخت ۱۰ هزار واحد مقرر شد و به استان هایی از جمله هرمزگان ، بوشهر و کرمانشاه نیز توجه ویژه ای صورت گرفت.

وی از عزم جدی دولت، مجلس و همه مسئولین برای حمایت از نیازمندان خبر داد و گفت: محرومیت زدایی با جدیت ادامه دارد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا