آخرین خبرهااستان ها

واکنش احمد رمضانپور نرگسی به اظهارات محمدصادق حسنی و پاسخ بهراد ذاکری

بهراد ذاکری به رمضانپور: به نظر می رسد خود را کارشناس ترین فرد حاضر در کشور می دانید

تدبیرشرق/احمد رمضانپور نرگسی نماینده ادوار پنجم و ششم مجلس و منتخب مردم رشت در شورای پنجم به اظهارات اخیر حسنی نماینده رشت واکنش نشان داد.

جناب آقای دکتر محمد صادق حسنی
نماینده محترم مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام
به عرض جنابتان میرسانم حضرتعالی دلواپس تبعات تصمیم گیری اکثریت مطلق اعضای شورای اسلامی شهر رشت در خصوص انتخاب شهردار که یکی از وظایف قانونی اعضای پارلمان محلی محسوب می گردد و در یک فرآیند قانونی و دموکراسی منجر به انتخاب جناب آقای حجت حذب بعنوان شهردار منتخب رشت گردید نباشید.

یقینا اعضای شورای اسلامی شهر با بررسی مؤلفه های مد نظر خود و اشراف کامل به شرایط و مشکلات موجود در مجموعه شهرداری، انتخابی اصلح را صورت داده اند و همان گونه که پاسخگوی عملکرد شما به شهروندان محترم هستیم در صورتی که عملکرد شهردار منتخب نیز مورد تایید اعضای شورای شهر و آحاد شهروندان نباشد پاسخگوی شهروندان و انتخاب خود خواهیم بود.

پاسخ بهراد ذاکری به احمد رمضانپور: به نظر می رسد حضرتعالی خود را کارشناس ترین فرد حاضر در کشور می دانید

بسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای احمد رمضانپور
با سلام
نامه جنابعالی خطاب به آقای حسنی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی را دیدم که در آن مرقوم فرموده بودید: که دلواپس تصمیم اکثریت مطلق اعضای شورای شهر رشت در خصوص انتخاب شهردار نباشند.
هر چند که منظور جنابعالی از اکثریت مطلق را در نیافتم، اما اتفاقا برعکس جناب حسنی به عنوان نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی حق دارند نسبت به آنچه امروز در حوزه مدیریت شهری در حال وقوع است نگران بوده و اظهار نظر نمایند.
به نظر می رسد حضرتعالی خود را کارشناس ترین فرد حاضر در کشور می دانید که این روزها از جانب تمامی افراد از حقوقدان گرفته تا وزارت کشور و نهاد های نظارتی اظهار نظر می فرمایید.
در خصوص عملکرد ایشان در مجلس و پاسخگویی تان فرموده اید که یاد آور می شوم جنابعالی تنها یک عضو عادی از مجمع احزاب اصلاح طلب هستید، اما باز هم خود را فراتر از شخصیت حقوقیتان تصور فرموده اید.
کاش دلایل خود در عدم تمکین به مصوبه احزاب اصلاح طلب را نیز برای روشن شدن افکار عمومی عنوان می فرمودید.
هر چند که ما از اصلح مد نظر شما تنها مولفه سلامت مالی را تا کنون شنیده ایم و ظاهرا یا مولفه های تخصصی دیگر از جانب جنابعالی
برای تصدی شهرداری اهمیتی ندارد یا گزینه پاکدست دیگری را رویت نفرموده اید.
امیدوارم خداوند جنابعالی و همه ما را به راه صحیح هدایت فرماید

و من الله توفیق
بهراد ذاکری

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا