آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

سیدمهدی رجایی خبر داد؛ به زودی پروژه تله کابین و سورتمه در لنگرود اجرا می شود

پروژه تله کابین

به گزارش تدبیرشرق، شهردار لنگرود از اجرای پروژه تله کابین و سورتمه در این شهرستان خبر داد.

سید مهدی رجایی با اعلام این خبر گفت: پروژه با مشکلاتی روبرو شده بود که با تلاش جناب آقای لاهوتی برطرف شد و انشاا…بزودی شاهد عملیات اجرایی پروژه تله کابین خواهیم بود و با بهره برداری ازاین پروژه در روند توسعه شهرستان لنگرودنقش موثری خواهد داشت.

وی در خصوص پروژه سورتمه نیز به بحث نورپردازی و المان آن اشاره داشت و افزود: باتوجه به اینکه این پروژه بر فراز قله و با و چشم انداز بسیار زیبا قرار گرفته است تصمیم برآن شد که با نورپردازی ویژه و باالمان شهر لنگرود با همکاری شرکت برنده این پروژه کار شود.

وی در خصوص عوارض نوسازی شهرداری از شهروندان عنوان کرد:باتوجه به اینکه شهرداری لنگرود مانند شهرداریهای دیگر با رکود مالی مواجه است اما توانست پروژه های بسیارخوبی را با همت نماینده شهرستان،فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود در دهه مبارک فجر به بهره برداری برساند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری دربحث اعتبارات با مشکلات مالی زیادی مواجه است و دراین راستا از شهروندان عزیز انتظار داریم همانطور که شاهد اجرای عملیات عمرانی درسطح شهر لنگرود هستند دربحث عوارض شهرداری دست مارا بگیرند تا ماهم بتوانیم بیش از پیش در روند توسعه پروژه های عمرانی شهر تلاش نماییم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا