آخرین خبرهااستان ها

مدیر کل سیاسی استانداری گیلان:تقویت انسجام وتعامل وهم افزایی بین مسولان قوای کشوردشمنان را مایوس می کند

تدبیرشرق/مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در جلسه معارفه بخشدار مرکزی فومن با تأکید برلزوم تقویت تعامل و هم افزایی بین قوا ی کشور، اظهارکرد: تقویت ارتباط، اتحاد و هم‌افزایی در بین مسئولان نظام سبب ایجاد یاس و ناامیدی در دشمن می شود.
سید محمدی با اشاره به اینکه فضای فعلی کشور نیازمند این انسجام است گفت :رشد وبالندگی کشور در سایه اتحاد وتلاش همگانی برای اعتلای کشور بدست می آید .
وی گفت :امروز به شدت دشمنان به دنبال ایجاد شکاف و ناامیدی بین مردم ونظام هستندو در آستانه چهل سالگی انقلاب باید روزهای خوشی را برای مردم رقم بزنیم و این نیازمند هم افزایی تمام قوا است.
سیدمحمدی با برشمردن برخی ویژگی‌های دولتمردان یکی از ویژگی های دولتمردان را مدیریت همراه با تدبیر است دانسته وافزود : تقویت امیدواری، پویایی و حرکت در جامعه یکی از مهمترین وظایف مدیران امروز است و این نیازمند این است که مدیران با مردم همراه بوده با آنان شفاف باشند ودر بین آنها زندگی کنند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان تصریح کرد: در فضای فعلی مدیران ما با کمترین امکانات و منابع مالی به صورت جهادی در حال فعالیت هستند و بیشترین بهره وری را از کمترین اعتبارات وامکانات داشته اند.
سیدمحمدی با اشاره به درآمدهای دولت های پیشین اظهار کرد: چه بهتر که امکانات و ظرفیتهای ارائه شده با بیان خوبی به مردم گفته شود تا مردم در جریان مشکلات بوده وآگاهی لازم را از کیفیت خدمات پیدا کنند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان، روابط عمومی بالا را دیگر ویژگی برجسته مدیران دولت تدبیر و امید دانست و گفت: در کنار داشتن ارتباط صمیمانه با مردم ، مدیران باید پاسخگوی خوبی نیز باشند
سید جلال سیدمحمدی با بیان اینکه از مجموعه تلاش های فرماندار مدبر شهرستان فومن و همچنین حجت الاسلام افتخاری قدردانی می کنم، افزود: آقای فرماندار چندماه به تنهایی مدیریت شهرستان را برعهده داشتند و امروز تیم کاری ایشان تکمیل شده است وبایستی بیش از گذشته در خدمت مردم باشند.

سیدمحمدی افزود: آقای ترابی که امروز به عنوان بخشدار مرکزی معرفی می شوند از فعالین اجتماعی و سیاسی و از جمله فرهنگیان نام آشنای این خطه است.
در این مراسم فرماندار ونماینده مردم فومن نیز هریک سخنرانی کردند

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا