آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گیلان عنوان کرد: احیا آب‌بندان‌ها موجب افزایش حجم ذخیره آب برای کشاورزان می شود

در جلسه بررسی مسائل و مشکلات کشاورزی و حفاظت از منابع آب زراعی در لنگرود بر لزوم احیا آب‌بندان‌ها برای ذخیره آب زمین‌های زراعی و لایروبی انهار و آب‌بندان‌ها تأکید شد.

 به گزارش تدبیرشرق به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان گیلان ،مدیر عامل این شرکت  امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات کشاورزی و حفاظت از منابع آب زراعی در فرمانداری لنگرود اظهار داشت : با توجه به اینکه لنگرود در انتهای آب خور قرار دارد ،تمام  تلاش خویش را انجام  خواهیم داد تا کمترین آسیب به کشاورزان وارد شود.

وی با بیان اینکه منابع آب محدود و توسعه جمعیت زیاد است گفت: چاه‌هایی در سطح استان و شهرستان لنگرود احداث‌شده که به‌زودی تجهیز می‌شوند تا به‌صورت کامل به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گیلان با بیان اینکه ظرفیت آبگیرها در حال حاضر کم است خاطرنشان کرد: با لایروبی آب‌بندان‌ها ضمن افزایش حجم آب در آب‌بندان‌ها، دغدغه کشاورزان نیز برای عدم وجود آب یا کاهش آن حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه آب‌بندان‌ها ظرفیت خوبی برای مستهلک کردن سیلاب است گفت: احیا آب‌بندان‌ها موجب افزایش حجم ذخیره آب برای کشاورزان و زمین‌های زراعی شده که این امر موجب آرامش خیال کشاورزان نیز خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا