آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغملی

کی‌روش: مردم ایران از تحریم‌ها رنج می‌برند، اما عاشق همین مردم می‌شوید/ من عاشق بازیکنانم هستم، آنها هرگز تسلیم نمی‌شوند و شخصیتی قوی دارند

کارلوس کیروش

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تأیید کرد فدراسیون فوتبال کلمبیا نسبت به استخدام وی علاقه‌مند است.

کارلوس کی‌روش که هشت سال از حضورش روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران می‌گذرد، با وجود علاقه‌مندی فدراسیون فوتبال کلمبیا نسبت به جذب وی، می‌گوید در حال حاضر تمرکزش تنها روی تیم ملی فوتبال ایران است.

سرمربی پرتغالی تیم ملی در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه (AFP) گفت: تردیدی نیست که فدراسیون فوتبال کلمبیا علاقه خود را ابراز کرده و به من اطمینان دارد. کلمبیا تیمی فوق‌العاده با بازیکنان شگفت‌انگیز است و در رده‌ خیلی خوبی در رده‌بندی فیفا – رتبه ۱۲ – قرار دارد. سرمربیگری تیم ملی کلمبیا معتبر و باعث افتخار است که به آن خیلی افتخار می‌کنم، اما در حال حاضر من مسئولیت هدایت تیم ملی ایران را برعهده دارم. پس از جام ملت‌ها قطعاً دعوت کلمبیا را در نظر خواهم گرفت.

سرمربی تیم ملی که پس از عملکرد قابل‌قبول تیمش در جام جهانی ۲۰۱۸ انتظار تمدید قراردادش را با فدراسیون فوتبال ایران داشت، اما در نهایت پیشنهاد تمدید چهار ساله به وی نشد و او را با قراردادی ۶ ماهه برای ادامه همکاری متقاعد کردند، در این خصوص اظهار داشت: صادقانه باید بگویم که از این بابت کمی شگفت‌زده شده بودم. این وضعیت از جانب من ایجاد نشد، بلکه تصمیمی از جانب فدراسیون بود. آینده مربیان در دستان رؤسا است. آنها می‌خواهند مسیر دیگری در پیش بگیرند و به طور حتم من هم راه‌حلی دیگری خواهم یافت.

وی خاطرنشان کرد: سعی می‌کنم بازیکنانی را انتخاب کنم که پیراهن تیم ملی بالاتر از هر چیزی برای آنها باشد. شما هرگز نمی‌توانید با رفتار و شخصیت سازش کنید. شما یا وفاداری، شجاعت و رویکرد دارید یا ندارید. شما نمی‌توانید این چیزها را بخرید. مردم ایران از تحریم‌های عاطفی که روی کشور و جامعه تأثیر می‌گذارد، در رنج هستند، اما وقتی با این مردم فوق‌العاده با این روحیه‌ای که دارند زندگی می‌کنید، عاشق آنها می‌شوید.

کی‌روش ادامه داد: هرگز بازیکنانی مانند بازیکنان ایران ندیده‌ایم که با کمترین دریافتی، بیشترین بازده را داشته باشند.  من عاشق بازیکنانم هستم، آنها هرگز تسلیم نمی‌شوند و شخصیتی قوی دارند. بازیکنانم همیشه می‌خواهند پیشرفت کنند و بجنگند. آنها خودشان را وقف کشورشان و پیراهن تیم ملی کرده‌اند. این یکی از قوی‌ترین خانواده‌های فوتبالی است که تاکنون در زندگی‌ام با آنها دیدار کرده‌ام.

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: هیچ‌کس به اندازه من و بازیکنانم روی ما فشار نمی‌آورد، اما نمی‌خواهیم با عصبی شدن یا از دست دادن کنترل‌مان کار احمقانه‌ای کنیم چون رویاهایی در پیش‌روی‌مان داریم.

/تسنیم

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا