آخرین خبرهااستان ها

مدیرعامل شرکت گاز گیلان تاکید کرد: لزوم آمادگی شرکت گاز برای مواجهه با بحران

تدبیرشرق/مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی بارندگی و بارش برف در ارتفاعات تا یک متر در استان بوقوع می‌پیوندد لذا ضروری است تمهیدات لازم را پیش بینی کرده و همانند سال‌های گذشته در جهت استمرار جریان گاز تلاش کنیم.

حسین اکبر در جلسه کمیته مدیریت بحران شرکت اظهار کرد: در جلسه گذشته که قبل از وقوع سیل در مهرماه تشکیل شد کلیه هماهنگی‌ها از راه دور صورت پذیرفت و خوشبختانه توانستیم بحران های پیش آمده را با موفقیت مدیریت نماییم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: بر اساس گزارش و پیش بینی هواشناسی باد شدید با سرعت بالای ۹۰ کیلومتر در ساعت، همراه با بارندگی و بارش برف در ارتفاعات تا یک متر در استان بوقوع می‌پیوندد لذا ضروری است تمهیدات لازم را پیش بینی کرده و همانند سال‌های گذشته در جهت استمرار جریان گاز تلاش نماییم.

اکبر، گفت: به علت وضعیت موجود مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز، گاز نیروگاه‌ها و کارخانجات سیمان را از مدار خارج و یا محدود کرده است تا پایداری جریان گاز در حوزه مشترکین خانگی برقرار بماند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بر حضور فیزیکی تمامی رؤسا و کارکنان بصورت شبانه روزی تاکید کرد و افزود: لازم است کلیه پرسنل شرکت با آمادگی و هوشیاری کامل و نیز در اختیار داشتن سیستم‌های ارتباطی و سایر تجهیزات آماده مواجهه با اتفاقات احتمالی باشند.

گفتنی است؛ در پایان با تمامی روسای ادارات شهرستان‌ها ارتباط ویدئویی برقرار شد و رؤسای ادارات آمادگی کارکنان و تجهیزات در خصوص مواجهه با شرایط جوی پیش رو اعلام کردند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا