آخرین خبرهااستان ها

رویه مدیریتی سازمان برنامه در گیلان مانع پیشرفت و توسعه استان شده است/حضور سخنران در یک سازمان غیر سیاسی در وقت اداری با صرف هزینه از بیت المال چه توجیهی دارد؟!

واکنش نماینده رشت به نشستهای سازمان برنامه و بودجه گیلان:

تدبیرشرق/حسنی جوریابی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نسبت به نشستهای پایان هفته در سازمان برنامه و بودجه گیلان واکنش نشان داد.
نماینده مردم رشت با تاکید بر اینکه نباید مردم را فقط در زبان محرم بدانیم اظهار کرد:بنده بعنوان یک نماینده مجلس که یک نهاد نظارتی است از سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان و ریاست آن این سوال را دارم که هدف از برگزاری این نشست های سیاسی در این برهه حساس در یک سازمان غیرسیاسی و تخصصی آن هم بودجه ای چیست؟!…
اینجانب بعنوان یک نماینده اصلاح طلب برای دکترزیباکلام بعنوان یک چهره دانشگاهی احترام زیادی قائلم،ولی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، که دانشگاه نمیباشد تا نشست های پیاپی با حضوراساتید دانشگاهی، پروازی از تهران برگزار نماید، مگر در سازمان برنامه و بودجه چنین نشست هایی برگزار می شود که دراستان گیلان برگزارشود؟!…

معلوم نیست از کجا خط و فرمان میگیرند؟!
این نشست که به احترام بزرگداشت مرحوم آیت الله هاشمی میباشد باید مانند اکثراستانها در یکی از دانشگاههای استان و یا یکی از سالنهای اجتماعات به مدیریت یکی از احزاب یا جریانهای سیاسی برگزار شود نه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی…
این سازمان نباید با نیمه تعطیل کردن یک روزکاری یا حتی یکساعت کاری با دعوت از کارکنان خود (که اگرحضورنداشته باشند مورد غضب قرارمیگیرند) و مدیران و مسوولان و فرمانداران و فعالان سیاسی اجتماعی، یک سازمان تخصصی و بودجه ای را تبدیل به یک حزب سیاسی کند.
با توجه به تلاشهای شبانه روزی دکترنوبخت درزمینه بودجه که باید آن را ستود و تقدیرکرد چرا زیرمجموعه ایشان بجای گذاشتن نشست هایی در زمینه پیشرفت پروژه ها در استان و نشست های تخصصی در زمینه بودجه در جهت کمک به منافع مردم برخلاف وظیفه اصلی خود و سیاست و منش دکترنوبخت حرکت میکنند.
آیا مدیریت این سازمان در این نشست ها هدفی جزایجاد شوی تبلیغاتی و رنگارنگ کردن کارنامه نه چندان خوش رنگ خود دارد؟! در این شرایط سخت که کشور از هرطرف مورد تحریم های ظالمانه دشمنان خود قرارگرفته صرف کردن هزینه هایی این چنین از بیت المال آن هم در یک ارگان دولتی چه معنی و خروجی برای استان دارد؟!

به چه حقی و به چه اجازه ای چنین هزینه هایی میشود؟!…
این نشست ها بجای توسعه استان بیشتر باعث عقب افتادگی آن میشود. چرا که زمانی که می بایست در خدمت توسعه و پیشرفت استان و در باز کردن گره های مشکلات مردم صرف شود،صرف بازی های سیاسی می شود.رویه مدیریتی سازمان برنامه در گیلان مانع پیشرف و توسعه استان شده است.نباید در جنگ اقتصادی مهمترین سازمان یک استان در تعطیلات زمستانی به سر ببرد.
من خود به شخصه در اتاق هیچکدام از مدیران چنین هزینه هایی که در اتاق رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان شده است را مشاهده نکرده ام، اتاق دکترنوبخت بعنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور یک اتاق ساده و معمولی میباشد دراستانداری هم اتاق استاندار چه در زمان دکترنجفی و چه در زمان دکترسالاری هیچ تغییری نکرده است ولی ایشان اتاقی لوکس با صرف هزینه های گزاف ساخته است که چشم هر بیننده ای را خیره میکند
سازمان برنامه گیلان شفاف سازی کند که در طول این سالها چه قدر هزینه بابت رنگ و لعاب ساختمان مربوطه کرده و چه افرادی با چه ضوابطی پیمانکار بوده اند؟!نباید مردم را فقط در زبان محرم بدانیم و مردم حق دارند با دیدن این اتاق نسبت به مدیران بدبین شوند. ما انقلاب کردیم که این مسائل برچیده شود باید بر طبق رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اشرافی گری و این نگاه از بالا به پایین را حذف کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا