آخرین خبرهااستان ها

سلب عضویت چند عضو شوراهای شهر گیلان/ بچه محل بازی آقای مدیرکل برای مسکوت گذاشتن تخلف مالی/ خیز نصرتی برای استانداری گیلان!

آخرین شنیده ها؛

تدبیرشرق/در بسته شنیده ها اخبار و شنیده هایی رسمی و غیر رسمی از گوشه و کنار استان در اختیار خوانندگان خود قرار میدهیم که خواندن آن خالی از لطف نیست:

سلب عضویت چند عضو شوراهای شهر گیلان

شنیده ها حاکی از آن است که دو عضو شورای شهر کومله و یک عضو شورای شهر ماسوله با رای هیات حل اختلاف استان گیلان سلب عضویت شدند. این حکم به دلیل پاره ای از تخلفات صورت می گیرد. گفته می شود تعدادی دیگری از اعضای شوراهای شهر گیلان نیز در آستانه سلب عضویت قرار دارند.

بچه محل بازی آقای مدیرکل برای مسکوت گذاشتن تخلف مالی

شنیده ها از این حکایت دارد که یکی از مدیران کل استانداری گیلان بصورت خودسر و بدون هماهنگی با استاندار گیلان،طی تماس و احضار مسئولین یکی از ادارات کل گیلان از انها خواسته تا به پرونده تخلفات مالی و عدم واریز پول های دریافتی به حساب یک هیات ورزشی شهرستانی ورود نکنند!
گفتنی است ظاهرا  بچه محل بودن اقای مدیرکل با سرپرست این هیات بر دغدغه حفظ بیت المال فزونی گرفته و باید از ایشان پرسید آیا استفاده از ابزار نظارتی در جهت سرپوش گذاشتن بر تخلفات مالی و تضییع بیت المال امری قانونی و پسندیده است؟

گزینه احتمالی فرمانداری رودبار

شنیده می شود با قطعی شدن فرمانداری اسماعیل میرغضنفری در لاهیجان، محمد صالح ضیایی به عنوان فرماندار رودبار منصوب می شود.

محمد صالح ضیایی متولد سال ۱۳۵۱ در روستای حلیمه جان شهرستان رودبار، دارای ۲۵ سال سابقه اجرایی، کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری و ریاست شورای مرکزی حزب کارگزاران جنوب تهران، ریاست ستاد بحران جنوب تهران، کارشناس سیاسی انتظامی استانداری تهران، معاونت فرمانداری شهرستان ری و ورامین، معاونت شهرداری منطقه ۱۸ تهران ، معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری البرز را در کارنامه خود دارد. بخشداری فشافویه آخرین سمت وی بود که مهرماه امسال به پایان رسید.

خیز نصرتی برای استانداری گیلان!

شنیده ها حاکی از آن است که مسعود نصرتی شهردار سابق رشت و معاون فعلی توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مذاکراتی را با دو نماینده گیلان در مجلس برای تصدی پست استانداری گیلان داشته است. هرچند طول مدت شهرداری رشت نصرتی کوتاه مدت بوده و استعفای او چالش های زیادی را در شهر ایجاد کرده است اما به نظر می رسد همچنان به عنوان سکوی پرتاب او محسوب می شود.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا