استان ها

بهره مندی ۱۹۴۲ روستای گیلان از نعمت گاز

تدبیرشرق/مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: هم اکنون تمام شهرها و هزار و ۹۴۲ روستای استان از نعمت گاز بهره مند شدند و این گازرسانی گسترده علاوه‌ بر افزایش سطح رفاه و رضایتمندی مردم  استان، سبب گسترش صنایع و کسب و کارهای کوچک و محلی شده است.

حسین اکبر با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با تلاش همه مردم و با رهبری داهیانه معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به ثمر نشست و همه باید قدردان برکات آن باشیم و با ارائه خدمات شایسته به مردم دین خود را به انقلاب ادا کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اکبر با اشاره به توسعه چشمگیر گازرسانی در استان گفت: با تلاش مسئولین استانی و کشوری و همکاران شرکت گاز اکنون در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب، شرکت گاز به اقصی نقاط استان گازرسانی کرده و گاز را در دسترس مردم قرار داده است. باید تلاش کنیم تا مقدار ناچیز باقیمانده را نیز به اتمام رسانیم.

اکبر، ادامه داد: هم اکنون تمام شهرها و هزار و ۹۴۲ روستای استان از نعمت گاز بهره مند شدند و این گازرسانی گسترده علاوه‌ بر افزایش سطح رفاه و رضایتمندی مردم استان، سبب گسترش صنایع و کسب و کارهای کوچک و محلی شده و زمینه مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها را بیش از پیش فراهم کرده است.

وی بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم را یک امر بسیار ضروری برشمرد و گفت: بیان دستاوردهای انقلاب سبب دلگرمی و افزایش امید در مردم خواهد شد و موجب مقاومت هرچه بیشتر ایشان در برابر تحریم‌های ظالمانه کشورهای زورگو خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اجرای برنامه‌های فرهنگی را نه یک هزینه بلکه یک سرمایه گذاری دانست و بیان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی سبب افزایش کارآمدی و رضایت شغلی در سازمان و افزایش انگیزه و دلگرمی در میان خانواده‌ها خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا