آخرین خبرهااستان ها

احداث خیابانی جدید در مرکز شهر لاهیجان آغاز شد

مسعود کاظمی اعلام کرد:

تدبیرشرق/مسعود کاظمی روز یکشنبه در گفت و گویی اعلام کرد: خرید و تخریب ملکی واقع در مسیر خیابان ۲۲ آبان به کاشف شرقی در مرکز شهر لاهیجان و آزادسازی این مسیر برای ساخت یک خیابان جدید آغاز شده است .

وی خاطرنشان کرد: رفاه حال شهروندان و کاهش مشکلات ترافیکی، از سیاست‌ها و اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی لاهیجان است و احداث معابر جدید و ایجاد شهری ایمن و روان برای شهروندان از اهداف و برنامه های مدیریت شهری در این شهر محسوب می شود.

به گفته شهردار لاهیجان، رفع مشکلات ترافیکی از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری است و به همین منظور ساختمانی که امروز مورد تخریب قرار گرفت، مربوط به ملکی به مساحت ۱۲۷ متر مربع است که با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۹۱۷ میلیون ریال از محل درآمدهای عمومی شهرداری لاهیجان خریداری و نسبت به تخریب و باز کردن مسیر برای خیابان آماده شده است.

کاظمی یادآور شد: با آزاد سازی کامل این مسیر خیابان ۲۲ آبان به کاشف شرقی متصل می شود که این مسیر کاملا یک خیابان جدید در این شهر می باشد و می تواند در کاهش ترافیک موثر باشد.

وی گفت: در سال‌های اخیر شاهد روند رو به رشد فعالیت‌های شهرداری در این زمینه با هدف ایجاد معابر جدید و بهسازی زیرساخت‌های شهری بوده ایم و خرید املاک برای احداث پارکینگ و بازگشایی معابر از جمله این اقدامات به شمار می رود.

شهر لاهیجان در شرق استان گیلان واقع است و حدود یکصد هزار نفر جمعیت دارد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا