آخرین خبرهااستان ها

رییس شورا: با سعه ی صدری که از مهندس آگشته سراغ داریم، نتیجه خوبی از این انتخاب خواهیم گرفت / نماینده بهارستان و رباط کریم: شهر پرند با درایت شهردار و سرمایه گذاری پایدار می تواند برای استان تهران آبرو باشد

با تاکید فرماندار شهر پرند به اِشرافیت و تخصص شهردار سابق لاهیجان در مبلمان و مدیریت شهری در مراسم معارفه؛

تدبیرشرق/این مراسم با حضور پر رنگ مسئولان از جمله حجت الاسلام نوروزی نماینده مجلس، سلیمانی راد مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران، فرمانداران شهرستان های رباط کریم و آبیک، ائمه جمعه پرند و آبیک، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت عمران پرند، شهردار رباط کریم و …برگزار شد.

“سعید آگشته” دارای مدرک کارشناسی عمران، کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری و دانشجوی دکتری در این رشته است و تاکنون سکانداری ۳ شهر لاهیجان، آبیک و الوند را به عهده داشته است.

در این مراسم، از زحمات آشتیانی شهردار سابق پرند قدردانی و حکم آگشته شهردار جدید پرند توسط سید مهدی ساداتی فرماندار شهرستان رباط کریم به وی ابلاغ شد.

خاطر نشان میشود حجت الاسلام عبدالله زاده امام جمعه پیشین لاهیجان نیز در حال حاضر مسئولیت امامت جمعه شهر پرند را برعهده دارد.

با سعه ی صدری که از مهندس آگشته سراغ داریم، نتیجه خوبی از این انتخاب خواهیم گرفت

رئیس شورای اسلامی شهر پرند، بر خدمت صادقانه، پاکدستی و تلاش مجدانه شهردار جدید پرند تاکید کرد.

خانم دکتر مرادپور در مراسم معارفه شهردار جدید پرند با تاکید بر اینکه آبروی شورا در گرو عملکرد شهردار است، تصریح کرد: انتظار ما به عنوان نمایندگان مردم از شهردار این است که خدمت صادقانه، پاکدستی و تلاش مجدانه را سرلوحه کارهای خود قرار دهد.

رئیس شورای شهر پرند با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی مختلف در این شهر، تاکید کرد: انتظار داریم با آمدن شهردار جدید، خدمات ارزنده تری را به مردم خوب پرند ارائه دهیم.

وی در پایان تصریح کرد: با سعه ی صدری که از مهندس آگشته سراغ داریم، نتیجه خوبی از این انتخاب خواهیم گرفت.

شهر پرند با درایت شهردار و سرمایه گذاری پایدار می تواند برای استان تهران آبرو باشد

ماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پرند ظرفیت تبدیل به پایتخت تجاری ایران و استقرار چند وزارتخانه تجاری و صنعتی را دارد.

حجت الاسلام حسن نوروزی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه شهردار پرند طی سخنانی گفت: در سیاست های کلی شهرسازی که در سال ۸۹ از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده، مکان یابی توسعه شهرها در چارچوب آمایش سرزمینی و اساس استعدادهای اقتصادی و با رعایت معیارهای زیست محیطی، آب و خاک و ایمنی در زیرساخت ها و شبکه های شهری مهم است.

وی گفت: تعیین کالبد شهرها و تاکید بر هویت ایرانی- اسلامی و امکانات زیست محیطی و اقلیمی در این سیاست های شهرسازی اهمیت فراوانی دارد، باید منابع پایدار برای توسعه و عمران شهری و روستایی اهمیت دارد و باید هویت تاریخی شهر و روستا حفظ شود و از حاشیه نشینی جلوگیری کرد.

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی افزود: پرند از شهرهایی است، که ۳۰ سال از عمر آن می گذرد، اما در یکی از بهترین مناطف استان تهران شکل گرفته و از طرفی به فرودگاه امام خمینی(ره) و از طرفی به ساوه و از طرف دیگر به رباط کریم و شهریار متصل است و می تواند با درایت شهردار و سرمایه گذاری پایدار برای شهردار جدید و استان تهران آبرو باشد.

نوروزی گفت: پرند از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) با جهان متصل است و در دهانه مرزی قرار دارد، در این شهر با کوه های موجود در شمال شهر و از طریق ایجاد دریاچه مصنوعی و تحولات مربوط به آن می تواند گام های توسعه ای را طی کند، پرند، تهران کوچک است، مسکن مهر در آن ساخته شده و هم برج و هم مناطق ویلایی و آپارتمان های چند طبقه دارد.

وی گفت: پرند ظرفیت ایجاد پایتخت تجاری ایران و استقرار چند وزارتخانه تجاری و صنعتی در این شهر را دارد و نیز می تواند بیمارستان های پیشرفته ای داشته باشد، تا گردشگری سلامت در آن شکل بگیرد.

انتظار داریم شهردار و شورای شهر بدون هیچ اختلافی در مسیر رفع مشکلات شهر گام بردارند

 

امام جمعه پرند اتحاد شهرداری و شورای شهر را رمز برون رفت از مشکلات موجود شهر خواند.

امام جمعه پرند در آئین تکریم و معارفه شهرداران سابق و جدید پرند با اشاره به کمبودهای زیرساختی در شهر پرند خاطرنشان کرد: انتظار داریم شهردار و شورای شهر با دوستی و صمیمیت و بدون هیچ اختلافی در مسیر رفع مشکلات شهر گام بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله زاده پاشاکی امام جمعه پرند با تاکید بر یکپارچه نمودن سیستم مدیریتی شهر پرند، اظهار داشت: امیدواریم این مشکل در زمان شهردار جدید حل شود.

مردم ولی نعمتان ما هستند و خدمتگذاری به مردم ظرفیت سیستم مدیریت جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید را نشان می دهد

سید مهدی ساداتی در مراسم معارفه شهردار جدید پرند با تاکید بر اینکه شهردار پرند باید از امروز خدمتگذاری صادق در کنار مردم باشد، اذعان داشت: مردم ولی نعمتان ما هستند و هر کس که می تواند خدمتگذاری شایسته و نوکری کامل برای مردم باشد، این ظرفیت سیستم مدیریت جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید را نشان می دهد.

مهندس ساداتی با اشاره به اِشرافیت و توانمندی های آقای آگشته در عرصه مبلمان و مدیریت شهری برای ایشان در زمینه خدمت رسانی به مردم پرند جهت رفع کمبودها و مشکلات شهروندان آرزوی موفقیت کرد و گفت: با هماهنگی و انسجامی که از شورای شهر انتظار داریم، حمایت همه جانبه پارلمان شهری با شهردار جدید را جهت تحقق اهداف والای مدیریت شهری به خصوص رسیدن به مدیریت واحد در پرند خواستاریم.

وی در ادامه تاکید کرد: به بهانه مسئولیت و مدیریت از مدیران محترم خصوصا در پرند انتظار داریم پاسخگوی مطالبات مردم باشند

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا