آخرین خبرهااستان ها

ضرورت تخصیص کارت سلامت به معلولین و افراد ناتوان/ ضرورت تخصیص کد اعتباری مشخص جهت مناسب سازی اتوبوس ها و ایستگاههای موجود

تدبیرشرق/در ابتدای جلسه اعضای کمیته مناسب سازی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. در ادامه رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری رشت، ضمن خوشامدگویی به میهمانان و اعضای کمیته از اهمیت توجه به معلولین و ناتوانان شهرستان رشت تاکید داشت و گفت: برگزاری جلسات کمیته مناسب سازی شهرستان رشت زمانی مثمر ثمر خواهد شد که به خروجی مناسب و دستورالعملهای لازم الاجرا دست یافت.

 

پیمان پارسا با تاکید بر ضرورت بیان و ارسال دغدغه های موجود در زمینه جابجایی افراد ناتوان و معلول این شهر از سوی کارشناسان بهزیستی به شهرداری رشت، تصریح کرد: آسیب شناسی، آمارتعداد و اعلام مسیرهای پرتردد معلولین از بهزیستی به شهرداری می تواند در ظرفیت سازی مناسب از سوی سازمان حمل و نقل بار و مسافر نقشی بسزا داشته باشد.

وی از نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در سال آینده خبر داد و افزود: گام بعدی کمیته مناسب سازی تخصیص کد اعتباری جهت مناسب سازی اتوبوس ها و ایستگاههای موجود است، زیرا بدین وسیله کلیه مواد و بندهای صورت جلسات لازم الاجرا خواهند شد.

 

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری رشت با اشاره به ضرورت تخصیص کارت سلامت به معلولین و افراد ناتوان یادآور شد: در صورت موافقت و مساعدت شورا با صدور کارت سلامت معلولین و افراد ناتوان شهر رشت می توانند جهت بهره برداری از خدمات شهری از تخفیفات ۵۰ الی ۱۰۰ درصدی برخوردار شوند.

 

پیمان پارسا در راستای کاهش بار ترافیکی شهر رشت از تخصیص ۵ دستگاه اتوبوس برای جایجایی همکاران شهرداری خبر داد و بیان داشت: طبق هماهنگی های انجام شده و بر اساس نقاط پراکندگی از روز یکشنبه همکاران شهرداری می توانند از سرویس حمل و نقل عمومی برخوردار و از منزل تا محل کار و بالعکس از سرویس های سازمان حمل و نقل بهره مند شوند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا