آخرین خبرهااستان هااسلایدرفوری

فراخوان جمع آوری عکس و اسناد انقلاب اسلامی استان گیلان/ صاحبان اسناد برتر انقلاب اسلامی تجلیل می شوند

اسناد انقلاب اسلامی

مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان از مالکان اسناد انقلاب اسلامی دعوت کرد تا اسناد خویش را به این سازمان بسپارند و بر همین اساس صاحبان اسناد برتر انقلاب اسلامی تجلیل می شوند.

ژاله حساس خواه روز دوشنبه در گفت و گویی افزود: در آستانه فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، از مردم استان دعوت می شود عکس ها و اسناد مربوط به این واقعه مهم را که به صورت شخصی نگهداری می‌ شود ، برای حفظ و نگهداری بهتر در آرشیو ملی، به دبیرخانه اسناد اهدایی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران مدیریت استان گیلان ارسال کنند .
وی ضمن تقدیر از مردم فرهنگ دوست گیلان گفت: گیلانیان همواره در راستای غنی سازی آرشیو ملی استان یار و همراه سازمان اسناد و کتابخانه ملی بوده اند و استقبال چشمگیر از پویش اهداء اسناد تاریخی احیاء هویت ملی، گواه این ادعاست.
حساس خواه با اشاره به اینکه این فراخوان بصورت سراسری در کشور بوده ، تصریح کرد: به اسناد برگزیده در مراسم روز اسناد ملی، جایزه نفیس اهدا خواهد شد .
وی اضافه کرد : گیلانیان می تواند عکس ها و اسناد خود را به نشانی دبیرخانه اسناد اهدایی واقع در رشت فلکه گاز، بلوار نامجو، بن بست دانشگاه، سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان گیلان ارسال کنند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۱۳۳۳۳۶۲۰۶۴ تماس بگیرند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا