آخرین خبرهااستان ها

رضا یتمندی مردم از نظام ،سرلوحه خدمتگذاری مدیران شهرستان است

فرماندار آستانه اشرفیه در جلسه حقوق شهروندی :

تدبیرشرق/فرماندار آستانه اشرفیه صبح امروز در جلسه حقوق شهروندی این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: رضا یتمندی مردم از نظام ،سرلوحه خدمتگذاری مدیران شهرستان است.

رحیم حیدری با اشاره به حقوق شهروندی و تکریم ارباب و رجوع اظهار کرد : موضوع تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی از مباحثی است که هم دین ،هم اخلاق  ، هم قانون ، هم حاکمیت و نظام مارا به آن توصیه کرده  است ومن نوع رفتار مدیران و کارکنان ادارات را در برخورد با ارباب و رجوع ، خوب و قابل  تحسین می دانم.

نماینده عالی دولت در شهرستان ، به گزارش بازرسان استانداری درباره تکریم ارباب و رجوع از این شهرستان اشاره کرد واذعان کرد : میزان مراجعات مردم از آستانه اشرفیه به استانداری ، به حداقل ممکن  زسیده است و همین نشان می دهد که امور مردم در این شهرستان بخوبی تمشیت می شود.

وی خواستار تقدیر از کارکنان فعال تر در ادارات برای ایجاد انگیزه  خدمات رسانی بیشتر به مردم شد و ضمن توصیه به مدیران شهرستان گفت: اگر بازدید ها و گزارش های به موقع از سوی شما ،در ادارات انجام بگیرد به بهره دهی بهتری خواهیم رسید

در این نشست رئیس جمعیت هلال احمر شعبه آستانه اشرفیه  با ارائه گزارشی گفت: شرکت کارکنان در دوره ضمن خدمت حقوق شهروندی ؛ نصب تابلوی اضطرای در طبقات جهت رفاه مراجعه کنندگان ، در نظر گرفتن مکانی جهت رفاه جانبازان و معلولین  نصب صندوق انتقادات و پیشنهادات و ارایه فرم نظر سنجی از جمله مواردی است که در راستای حقوق شهروندی در جمعیت هلال احمر شعبه آستانه اشرفیه انجام گرفته است.

کمیل پرناک به نصب تابلوی منشور اخلاقی جمعیت در هلال احمر آستانه اشرفیه  اشاره کرد و افزود : تعبیه صندلی انتظار ، تعبیه طاقچه کتاب در تمام رده های سنی در زمان انتظار ، انتخاب یکی از داوطلبان جوان به عنوان مشاور جوان جمعیت  و برگزاری جلسات عمومی با عنوان بارش افکار ( ورود آزاد ) از دیگر مواردی است که از سوی این شعبه برای تکریم ارباب و رجوع و حقوق شهروندی دنبال شده است .

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت به عملکرد ۹ گانه این اداره در باره صیانت حقوق شهروندی و برنامه های ترویج دهگانه عفاف و حجاب پرداخت و گفت: اعلام خط ارتباطی ۱۲۴ جهت دریافت شکایات و گزارش های مردم ، نصب دستگاه پیامگیر ، نصب تابلوی راهنمایی در ورودی اداره ، اختصاص میز خدمت برای دریافت شکایات و پیشنهادات از مواردی است که اداره صمت در تحقق اهداف حقوق شهروندی  گام برداشته است.

محمد رضا حامیان به قرار دادن تسهیلات رفاهی در محیط اداره برای رفاه مراجعین اشاره کرد و افزود : هماهنگی جهت بهبود ساختار حوزه فناوری اطلاعات برای خدمات رسانی سریع تر به ارباب و رجوع،  برگزاری دوره های آموزشی حقوق شهروندی در اداره صمت برای کارکنان ، تهیه منشور حجاب و عفاف در محیط اداری  از دیگر اقدامات اداره صمت برای رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب و رجوع است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا