استان ها

شهرداران از سیاسی کاری و موضوعات حاشیه ساز دوری کنند

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان :

تدبیرشرق/مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با اشاره به اینکه هیچ‌گاه سیاسی کاری در اذهان مردم باقی نمی‌ماند، تصریح کرد: شهرداران باید تلاش کنند تا با دوری از حواشی برنامه راهبردی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

هوشنگ عباسقلی‌زاده در مراسم معارفه شهردار جدید رودسر اظهارکرد: شوراها حلقه ارتباطی بین شهرداری‌ها و استانداری برای صدور مصوبات و مجوزات لازم هستند.

وی با تأکید بر لزوم دوری از شهرداران از مباحث سیاسی و حاشیه‌ای، افزود: دوری از سیاسی کاری و موضوعات حاشیه‌ای سبب موفقیت شهرداران در اجرای امور مربوط به شهرها می شود؛لذا نباید به‌جای برقراری روابط شهروندی به سمت روابط سیاسی برویم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با اشاره به اینکه هیچ‌گاه سیاسی کاری در اذهان مردم باقی نمی‌ماند، تصریح کرد: شهرداران باید تلاش کنند تا برنامه راهبردی را در اولویت کاری خود قرار دهند و بتوانند به واسطه این برنامه‌ راهبردی تأثیرگذار باشند که این مهم به واسطه وحدت، همدلی و همکاری همه اعضای شورا و مردم با شهردار محقق می شود.

وی زباله‌ را معضل جدی همه شهرداری‌ها عنوان کرد و گفت: کاهش تولید زباله باید گام نخست همه شهرداران در راستای حل معضل زباله باشد و این مسئله با تبیین خطرات تولید زباله توسط مردم ممکن می شود.

عباسقلی زاده با اشاره به اجرای پروژه‌های ماندگار از سوی شهرداران، بیان کرد: شهرداران باید برای ایجاد تغییر در سطح شهرها به اجرای پروژه‌های ماندگار که در اقتصاد شهر و رفع مشکلات مردم تأثیرگذار است بپردازند و از هزینه کردن در پروژه‌هایی که ضرورت ندارد پرهیز کنند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا