آخرین خبرهااستان هاچشم‌انداز توسعه

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار: با تعاملات بین دستگاهی توسعه فضای کسب و کار را محقق کنیم/برای رونق تولید گیلان هزار و دویست میلیارد تومان در اختیار بانکها قرار داده شد

رونق تولید گیلان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار معضل بیکاری را عامل نگران کننده عموم مردم خواند و از دستگاه های اجرایی خواست تا در سایه هم افزایی در جهت رفع آن تا رسیدن به توسعه فضای کسب و کار تلاش کنند.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ سیدمحمد احمدی در مراسم واگذاری اسناد املاک علوی و شبه علوی به محرومین واجد شرایط ضمن تشکر و قدردانی از حضور محمد سعیدی کیا ریاست بنیاد در گلزار شهدای شهرستان آستانه اشرفیه گفت: امیدواریم در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری وبا تلاشی مضاعف مشکل بیکاری جوانان راکاهش دهیم.

وی به اختصاص حدود ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال روستایی اشاره و خاطر نشان کرد: مرحله اول این طرح به اجرا رسیده و مرحله دوم آن نیز در حال انجام است.

احمدی به فعالیت ۳ هزار واحد تولیدی در استان اشاره و تصریح کرد:برای رونق تولید امسال هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در اختیار بانک‌ها قرار داده شده است.

گفتنی است در اجرای طرح محرومیت زدایی، بنیاد مستضعفان، ۷۰۰ سند املاک علوی را که حدود ۲۰۰ هکتار است با ارزش کارشناسی شده ۴۰ میلیارد تومان به محرومان واجد شرایط گیلان اهداء کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا