آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغملی

نامه بطحائی به رهبری در مورد تبلیغات موسسات آموزشی

‌ وزیر آموزش‌وپرورش

سید محمد بطحایی در راستای اقدامات آموزش و پرورش برای اضطراب‌زدایی از کودکان و بازگرداندن شادی و نشاط به مدارس، از تقدیم نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب، در مورد تبلیغات ناسالم موسسات در رسانه‌ها و دستورات موثر مقام معظم رهبری در این باره خبر داد.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بطحایی، با اشاره به ۴ اقدام ویژه برای اضطراب زدایی از کودکان و بازگرداندن شادی و نشاط به مدارس اظهار کرد: «چندی پیش نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب در خصوص تبلیغات پرتعداد و ناسالم برخی مؤسسات در رسانه‌ها نوشتم که مورد لطف و نظر مساعد ایشان قرار گرفت و دستورات مؤثری در این خصوص صادر کردند.

‌وی افزود: از وزارت ارشاد و برادرم جناب دکتر صالحی خواسته‌ام تا صدور مجوز برای کتب کمک‌درسی را منوط به تائید کارشناسان آموزش‌وپرورش کند.

‌ وزیر آموزش‌وپرورش تصریح کرد: به برادر عزیزم مهندس رحمانی وزیر محترم صمت نیز اعلام کردم که ازنظر وزارت آموزش‌وپرورش تخصیص ارز دولتی و حمایتی برای کاغذ کتب کمک‌درسی هیچ توجیهی ندارد و ارز مربوط صرف تأمین سایر اقلام شود.

‌بطحایی در ادامه خاطرنشان کرد: در نامه‌ای به برادر عزیزم دکتر علی عسگری با استناد به نص صریح قانون خواسته‌ام هرگونه تبلیغات در این زمینه با مجوز وزارت آموزش‌وپرورش انجام پذیرد».

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا