آخرین خبرهااستان هااسلایدر

گزینه های کوچک برای ماموریتی بزرگ؛ مطالبه رشتوندان شهرداری در قامت شهرداری…

شهرداری رشت

اختصاصی تدبیرشرق/ مدتی است که شهر رنگ و رویی دیگر دارد.در صبح های دیار باران های نقره ای دیگر از شادابی و سبزی و نشاط و بوی زندگی کمتر میتوان اثری دید و هر روز رنگ خاکستری تکرار مکررات و از گوشه های این شهر سرک میکشند و رخوت و روزمرگی را به یاد می آورند..

گویی واژه “رشت رویایی” واقعا به رویایی دست نیافتنی تبدیل شده است و منافع برخی ها دسترسی به این تعبیر را غیرممکن ساخته و روند اخیر نیز در راستای ادامه ای بر اشتباهات گذشته در جریان است.

با بررسی وضعیت و تراز و ارزیابی اعضای شورای پنجم شاهد رزومه و سابقه قابل قبولی در کارنامه هر یک از منتخبین مردم هستیم لیکن در زمینه انتخاب شهردار که به حلقه مفقوده توسعه شهر تبدیل شده است گویا صاحب نظران منتخب در پارلمان محلی به بن بست رسیده اند.

مشکلات شهر و انباشت مطالبات بر هیچ کس پوشیده نیست و حضور یک شهردار کاردان در قامت شهری همچون رشت به عنوان تنها راهکار عبور از این بحران برای همگان مشهود و مبرهن است حال تعلل در این امر مهم و یک انتخاب شایسته و یک فرد جامع الشرایط با پرهیز از حواشی مفهومی ندارد و علل عدم تحقق این امر و اصرار بر گزینه های کوچک و ناتوان که از ابتدا ناکامی آنها در طی این مسیر اظهر من الشمس است سوالی و ابهامی بی جواب در ذهن شهروندان میباشد.

امید می رود اعضای محترم شورای شهری همچون رشت به بزرگی مردمانش تصمیمی اتخاذ کنند و گزینه ای را برای سکان داری این کشتی تعرفه کنند که در آینده این انتخاب و افراد تاثیرگذار بر آن به انتخاب خود افتخار کنند و از تبعات آن سربلند باشند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا