اسلایدرملی

ما در زنجیره خودروسازی، از تامین گرفته تا تولید، فروش و خدمات پس از فروش، نواقص و فساد داریم که یک نمونه اش مسئله مربوط به این شرکت است

زرآبادي نماینده مجلس با اشاره به پرونده شركت #عظام:

تدبیر شرق : حمیده زر آبادی نماینده مردم قزوین گفت :گزارش‌های مفصلی درباره اتفاقات مختلف در خودروسازی به کمیته تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی ارجاع داده شده که پرونده عظام هم بخشی از آن است و در دستور است و به آن رسیدگی می‌شود.

وی در ادامه افزود :برخورد قوه قضاییه هم با متخلفان و مجرمان باید طوری باشد که باعث سلب اعتماد جامعه نشود و دستگاه‌های قضایی باید در برخورد با متخلف سرعت عمل و شفافیت داشته باشند که منجر به نتیجه مطلوب بشود.

زر آبادی خاطر نشان کرد : در کمیته تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی صحبت کردیم و گزارش های کاملی درباره عظام برای کمیته ارسال شده و موضوع در دست بررسی است که بعد از بررسی می‌توانیم به ابعداد مختلفش بپردازیم. این هم جزو همان اشکالات و رانت ها و فسادهایی است که در زنجیره تامین، تولید، فروش و خدمات پس از فروش وجود دارد.

نماینده قزوین در ادامه افزود :با آقای نجفی نماینده تهران و رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی هم صحبت کردم و ایشان هم گفتند در این پرونده تخلف رخ داده که گزارش های کاملش هم قرار شد در جلسه کمیته بررسی شود.

پیش از این روزنامه همشهری از بدهی ۴۶۰ میلیارد تومانی شرکت عظام و شرکت‌های تابعه به ایران خودرو خبر داده بود. طبق این گزارش بدهی شرکت عظام به ایران خودرو در حالی است که تمامی شرکت‌های قطعه ساز و واردکننده، از ایران خودرو طلب دارند و مدیران ایران خودرو از وضعیت ناگوار مالی این شرکت بزرگ خودروسازی خبر می‌‌دهند.
محمود صادقی رئیس فراکسیون شفاف‌سازی و شهاب‌الدین بی‌مقدار، نایب‌رئیس فراکسیون شفاف‌سازی مجلس نیز دیروز خبر از پیگیری پرونده شرکت عظام و شرکت‌های تابعه آن در فراکسیون داده بودند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا