آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغفوری

دبیر حزب مردم سالاری در استان گیلان: بیانیه درباره حمایت از سرپرست فرمانداری لاهیجان با ما هماهنگ نشده است/ استاندار گیلان بیش از اندازه نیز به جانبازی وقت داده است/ با دبیر حزب در شهرستان برخورد خواهد شد

کمال لشگری

به دنبال بیانیه ای منتسب به جمعی جمعی از احزاب و گروههای سیاسی اصلاح طلب شهرستان لاهیجان در حمایت از سرپرست فعلی فرمانداری ، دبیر استان گیلان حزب مردم سالاری  نسبت به آن واکنش نشان داد  و از برخورد قانونی با دبیر شهرستان این حزب خبر داد.

کمال لشگری دبیر حزب مردم سالاری در استان گیلان در گفت و گو با گیل خبر ابراز داشت: وقتی  این بیانیه ای قرار است  از سوی دبیران شهرستان ها در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شود در ابتدای امر باید در شورای اجرایی حزب در سطح استان بررسی شود تا تاییدیه لازم را داشته باشد که این بیانیه فاقد این امر بود و ما حتما با ایشان  برخورد تشکیلاتی خواهیم کرد  و ایشان باید پاسخگو باشند.  وی ادامه داد: البته در صحبتی نیز که با دبیر حزب در شهرستان لاهیجان  داشتم ایشان نیز تکذیب کردند و اعلام کردند در جریان این بیانیه قرار ندارند و بدون تایید من منتشر شده است.

لشکری در ادامه گفت: ما از عملکرد استاندار به جد راضی هستیم. در دولت آقای روحانی شاهد بهار احزاب هستیم  که نماینده ایشان در استان گیلان نیز جناب دکتر سالاری به احزاب توجه جدی داشته و برنامه های احزاب را مد نظر قرارداده است. وی افزود: اگر حتما این موضع  و بیانیه به دبیران شهرستانی حزب ما  برسد حتما گارد خواهند گرفت.

دبیر حزب مردم سالاری در استان گیلان همچنین با انتقاد از مدیریت امیر جانبازی در شهرستان لاهیجان نیز گفت:  حدود یک سال از سرپرستی آقا جانبازی در لاهیجان می گذرد و ایشان با وجود حمایت های استاندار نتوانستند تاییدیه انتخاب به عنوان فرماندار را بگیرند و به نظرم استاندار گیلان بیش از اندازه نیز  به ایشان وقت دادند.  وی ادامه داد: اگر نظر حزب ما باشد معتقدیم  عملکرد ایشان  بسیار  نیز منفی است.تنها فرمانداری  که شاید با احزاب سیر خوبی نداشته است خود ایشان است که هرگاه صحبت برداشتنش ایجاد می شود یاد احزاب می افتد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا