آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشی

اظهارنظر عجیب مالک استوابخارست: فوتبال زنان برخلاف طبیعت انسانی است!

مالک استوابخارست

مالک استوابخارست در صحبت هایی عجیب و دور از ذهن فوتبال بازی کردن زن‌ها را برخلاف طبیعت انسانی و کمک به اهداف شیطانی دانست که این موضوع با واکنش‌های گسترده‌ای در رسانه‌ها و فضای مجازی همراه بوده است.

به گزارش تدبیرشرق و به نقل از سایت فورفورتو، جیجی بکالی مالک باشگاه معروف استوا بخارست رومانی طی سخنانی عجیب فوتبال زنان را نقض طبیعت انسان دانست و اعلام کرد خانم ها برای فوتبال آفریده نشدند!

بکالی مالک استوابخارست در پاسخ به این سوال که اگر یوفا او را مجبور کند تا باشگاهش تیم فوتبال زنان داشته باشد، چکار خواهد کرد گفت: در این صورت از سمت خودم کناره گیری خواهم کرد. شما نمی توانید برخلاف خواست خدا عمل کنید. این نوعی کمک به اهداف شیطانی است. چطور یک زن می تواند فوتبال بازی کند؟

این سیاستمدار که بین سالهای ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ عضو پارلمان اروپا بوده است، در ادامه صحبت های خود افزود: زن برای فوتبال بازی کردن ساخته نشده است. فیزیک زن مناسب انجام بازی فوتبال نیست و خطرناک است و بنابراین برخلاف طبیعت انسانی است. ما روی زن‌ها تاثیر بد می گذاریم که به آنها اجازه می دهیم که مثلا فوتبال یا بوکس کار کنند. آنها باید هندبال، والیبال یا بسکتبال بازی کنند و سراغ ورزش های خشن نروند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا