آخرین خبرهااستان ها

یکی از اهداف بزرگ نظام ما رسیدن به شرایطی است که باید برای توسعه در جامعه ایجاد شود و آن چیزی نیست جز پژوهش / مشورت گرفتن کار بدی نیست و نمیدانم چرا برخی ها حساسیت نشان می دهند

فرماندار تالش:

تدبیرشرق/به مناسبت هفته پژوهش نشست فرماندار تالش با جمعی از پژوهشگران ، نخبگان ، مخترعان و کارآفرینان شهرستان عصر روز دو شنبه ۲۵ آذر در سالن اجتماعات کوثر فرمانداری تالش برگزار شد .
فرماندار تالش ضمن تبریک هفته پژوهش به همه نخبگان و پژوهشگران، گفت: نخبگان افراد اثرگذار جامعه و مورد احترام مردم هستند بنابراین باید در راستای محرومیت زدایی و شناسنایی نقاط قوت و ضعف و اولویت بندی نیازهای شهرستان، مدیران را در امر خدمات رسانی بهتر به مردم یاری کنند.
مهدوی ادامه داد: امیدواریم یک پیوند ناگسستنی بین دانشگاه و صنعت ایجاد گردد تا از ظرفیت های دانشگاهی نیز بیشتر استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه پژوهش در ایران از جایگاه خوبی برخوردار است، تاکید کرد: در جمع دانشجویان نیز گفتم که تعریف توسعه در جامعه تغییر کرده است و یکی از اهداف بزرگ نظام ما رسیدن به شرایطی است که باید برای توسعه در جامعه ایجاد شود و آن چیزی نیست جز پژوهش.
فرماندار تالش افزود: ما باید روی بحث پژوهش تکیه کنیم ، به عنوان مثال نصف خاویار کشور در شهرستان تالش تولید می شود و باید در این زمینه پژوهش های زیادی صورت بگیرد.
مهدوی گفت : محوریت کار پژوهش باید به پارک علم و فناوری سپرده شود و می توان با تشکیل یک شورایی هر چند ماه یکبار نشستی را با این اعضا در فرمانداری برگزار کرد.
وی ادامه داد : به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاهی در دانشگاه پیام نور تالش دایر خواهد شد که دستاورد نخبگان و پژوهشگران شهرستان می باشد و با حضور اساتید دانشگاهی در این نمایشگاه می توان کیفیت آن را افزایش داد.

فرماندار تالش در واکنش به انتقادات برخی رسانه ها مبنی بر انتصاب مشاوران خود نیز گفت : مشورت گرفتن کار بدی نیست و نمیدانم چرا برخی ها حساسیت نشان می دهند ، اگر فرهنگ مشورت درست است پس ما باید از آن استفاده کنیم.
وی ادامه داد: در بحث پژوهش نیز ما نیاز به مشاور خواهیم داشت و مطمئن باشید از مشاوران خود به اندازه پرسنل فرمانداری استفاده می شود.
در ادامه این نشست برخی از نخبگان و پژوهشگران، نیازهای شهرستان را در بخش های آموزشی، صنعتی، کشاورزی و اجتماعی بیان کردند و ارتباط بیشتر این قشر با بدنه مدیریت جامعه را خواستار شدند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا