آخرین خبرهااستان هااسلایدرکافه تدبیرشرق

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان مطرح کرد : یکپارچگی و انسجام مدیران استان در جهت رونق تولید و اشتغال/ تاکید استاندار گیلان بر لزوم تعامل دستگاههای اجرایی با بخش خصوصی

سید محمد احمدی

اختصاصی : سید محمد احمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان در گفتگویی اختصاصی با تدبیر شرق در خصوص روند توسعه ی تولید و اشتغال در استان گفت : تمامی رویکردها در گیلان به سمت و سوی رونق تولید و اشتغال است.
وی با بیان اینکه مدیران دستگاههای اجرایی در جهت رفع مشکلات این حوزه تلاش می کنند ،ادامه داد : برای اینکه تولید و اشتغال در جامعه شکل بگیرند و مسیر صحیحی را طی کن بدون تردید باید متولیان امر ،ارکان نظام اعم از دولت ،مجلس و قوه قضاییه الزامات این موارد را به رسمیت بشناسند و فضا و بستر را برای رونق هر چه بیشتر فراهم کنند.
احمدی افزود : در استان گیلان به حمدالله با درایت استاندار محترم ،دکتر سالاری این فضا حاکم است و همه در مسیر تحقق این مهم در تلاش هستند.
وی تاکید کرد : تولید و اشتغال به گفتمان غالب تبدیل شده است ،بدین گونه که حاکمیت و نهادهای مدنی درک یکپارچه ،منسجم و هماهنگ از این دو مقوله دارند .
احمدی اضافه کرد : تولید و اشتغال تضمین کننده منافع ملی است و محور همه ی تصمیم گیریها و اقدامات از سوی دولت و سایر بخش ها منجمله بخش خصوصی باید توجه به منافع ملی باشد.
وی اذعان داشت : تجربه ی کشورهای موفق در ایجاد اقتصادی نیرومند و تاب آور موید این است که آنان دارای بخش خصوصی قوی و دارای ظرفیت بالا هستند.
گفتنی است در سالهای اخیر ،کارگروه رفع موانع تولید و کارگروه رونق تولید با همکاری نهادهای اجرایی و استانداری گیلان تلاشهای گسترده‌ای به جهت رفع معضلات واحد های تولیدی و صنعتی استان داشته اند و تاکید استاندار گیلان همواره به جهت حمایت از بخش های تولیدی استان برای خارج شدن از رکود بوده تا بدین ترتیب چرخ بخش اقتصادی گیلان بچرخد و از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری شود .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا