آخرین خبرهااستان ها

مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت زنده یاد مرحوم رجبعلی شیرزاد برگزار شد

تدبیرشرق/مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم رجبعلی شیرزاد پدر گرامی فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در مسجد سرخبنده خیابان تختی رشت با حضور پرشور علاقمندان به این چهره ورزشی برگزار شد.
مدیر عامل اسبق باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم رجبعلی شیرزاد اظهار کرد: چهل روز از فقدان مرحوم رجبعلی شیرزاد می گذرد و فقدان این چهره فرهیخته ورزشی بیش از پیش احساس می شود.
شهاب مومنی با بیان اینکه یکی از قابلیت های انسانی داشتن توانایی های اجتماعی و اخلاقی است افزود: مرحوم دایی شیرزاد به فاکتورهایی از جمله پاکدستی، اخلاق مداری شهرت داشت.
وی با تاکید بر اینکه انسانها در طول زندگی از خود آثاری بر جای می گذارند تصریح کرد: عطوفت و صبوری مرحوم شیرزاد به اندازه ای بوده که تمامی بازیکنان، مربیان و … که در ورزش فوتبال فعالیت داشتند وی را به نام دایی شیرزاد صدا میکردند.
مومنی با اشاره به اینکه داشتن فرزندان صالح از جمله دستاوردهای زندگی فردی این شخصیت برجسته ورزشی است بیان کرد: فاطمه شیرزاد عضو فعلی شورای اسلامی شهر رشت یکی از فرزندان این مرحوم است.
 
وی به زندگی مرحوم شیرزاد در مستطیل سبز فوتبال اشاره کرد و گفت: دایی شیرزاد واقعا عاشق فوتبال بود و حتی در نهایت فشارهای عصبی و روانی که به یک مربی فوتبال وارد می شود هیچگاه از وی بداخلاقی و عصبانیت مشاهده نکردیم.
مومنی افزود: دایی شیرزاد در اخلاق مداری و صبوری زبانزد خاص و عام بوده و فطرت پاک وی یکی از دلایل علاقه و وابستگی فعالین عرصه ورزش بالاخص فوتبال به این چهره ورزشی است.
وی با تاکید بر اینکه خدمات صادقانه امثال مرحوم دایی شیرزاد نشانه آن است که به هیچ وجه تاب و تحمل زمین خوردن دیگران را نداشتند گفت: امثال دایی شیرزاد همچون تابلوی نقاشی هستند که باید ساعتها برای پی بردن به تمام زوایای وجودیش به آن اندیشید.
مومنی افزود: غم و اندوه فراوان ناشی از درگذشت مرحوم شیرزاد به واسطه فضائل اخلاقی والایی است که در وجود این شخصیت نهادینه بود.
یکی از پیشکسوتان عرصه ورزش فوتبال نیز در این مراسم با اشاره به اینکه حدود ۴۵ سال با مرحوم رجبعلی شیرزاد به واسطه ورزش فوتبال آشنا بودم اظهار کرد: مرحوم دایی شیرزاد در هیچ شرایطی با افراد برخورد تند و بداخلاقی نمی کردند.
علیرضا هوشنگی با تاکید بر اینکه چنین چهره هایی در ورزش ماندگار هستند گفت: مرحوم دایی شیرزاد فردی مهربان و خوش اخلاق بوده و به واسطه محبتی و سرشت پاکی که در وجودش نهادینه بود همواره مورد احترام دیگران بودند.
وی افزود: یاد و خاطره مرحوم شیرزاد همواره در یادها باقی خواهد ماند و به نمایندگی از پیشکسوتان ورزش فوتبال این ضایعه دردناک را تسلیت عرض می کنم.
هوشنگی با تاکید بر اینکه از چهره های ورزشی در زمان حیاتشان باید تجلیل شود بیان کرد: نباید چهره های ارزشمند به واسطه کهولت سن و… فراموش شوند.
 
 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا