آخرین خبرهااستان ها

فرماندار املش: شورای شهر املش هرچه سریعتر تکلیف شهردار را روشن نماید / وضعیف آسفالت شهر در شأن شهروندان املشی نیست

یونس محمودی

فرماندار شهرستان املش گفت: شورای شهر املش باید هرچه سریع‌تر تکلیف شهردار را در خصوص بلاتکلیف ماندن پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی سطح شهر را روشن نماید، وضعیت آسفالت شهر در شان شهروندان املشی نیست.

به گزارش تدبیرشرق ، هفتمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان املش به ریاست یونس محمودی فرماندار برگزار شد.

یونس محمودی فرماندار شهرستان املش در هفتمین جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت: شورای شهر املش باید هرچه سریع‌تر تکلیف شهردار را در خصوص بلاتکلیف ماندن پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی سطح شهر را روشن نماید، وضعیت آسفالت شهر در شان شهروندان املشی نیست.

وی اظهار داشت: جلسات شورای هماهنگی ترافیک شهرستان به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی و حمل‌ونقل و ارائه راهکارهای لازم و اجرایی تشکیل می‌شود و مصوبات این جلسات جنبه عملیاتی دارد.

در ادامه محمودی عنوان کرد: موضوعات ترافیکی جنبه حیاتی و بسیار مهمی برای شهرستان و مردم منطقه دارد و باید به این مقوله توجه جدی داشته باشیم زیرا عدم اجرای یک طرح و مصوبه علاوه بر ایجاد نارضایتی عمومی در سطح جامعه تبعات جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت و وقوع تصادفات و سوانح در جاده‌های مواصلاتی و همچنین در داخل محدوده شهر که ناشی از قصور وعدم اقدام یک دستگاه اجرایی باشد موجب مسئولیت مدنی است.

/بامردم

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا