آخرین خبرهااسلایدرسیاسیملی

استانداران تهران، البرز و سمنان انتخاب شدند

«انوشیروان محسنی بندپی»، «عزیزالله شهبازی» و «علیرضا آشناگر» در جلسه امروز – چهارشنبه – هیات دولت به ترتیب به عنوان استاندار تهران، البرز و سمنان تعیین شدند.

در جلسه امروز (۲۱ آذر ۹۷) هیات دولت که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری برگزار شد، استانداران جدید استان های تهران، البرز و سمنان از هیات وزیران رأی اعتماد گرفتند.
با اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان، ۱۴ استاندار کشور از سمت خود کنارگیری کردند که با رای اعتماد امروز هیات وزیران به سه استاندار جدید، تاکنون ۱۱ استاندار برای استان ها انتخاب شدند.
هیات دولت در جلسه چهارشنبه (هفتم آذر ماه)، «محمدرضا پورمحمدی» را به عنوان استاندار آذربایجان شرقی، «محمدصادق معتمدیان» را به عنوان استاندار خراسان جنوبی، «محمدعلی شجاعی» را به عنوان استاندار خراسان شمالی و «احمد حسین زادگان» را هم به عنوان استاندار مازندران تعیین کردند.
همچنین «سید سعید شاهرخی» به عنوان استاندار جدید همدان، «فتح االله حقیقی» به عنوان استاندار جدید زنجان و «احمد علی موهبتی» به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان در جلسه ۲۳ آبان از هیات وزیران رای اعتماد گرفتند.
«عباس رضایی» نیز ۳۰آبان ماه ۹۷ به عنوان استاندار اصفهان از هیات وزیران رأی اعتماد گرفت و اعضای دولت از خدمات محسن مهرعلیزاده استاندار پیشین این استان تقدیر و تشکر کردند.
همچنین «محمدجواد فدایی» در جلسه ۲۳ آبان هیات وزیران به عنوان استاندار جدید کرمان تعیین و جانشین علیرضا رزم حسینی شد که در خردادماه ۹۷ از سمت خود استعفا کرده بود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا