آخرین خبرهااستان ها

فرماندار تالش در کارگروه تخصیص آب کشاورزی شهرستان گفت : کمتر از ۳ درصد از محصولات کشاورزی در فصل زراعی امسال دچار آسیب شد/به خاطر منافع مردم از مدیریت پایدار شهری حمایت گردد/برخی از رسانه ها اخلاق و انصاف را در انعکاس اخبار شهرستان داشته باشند

سید عیسی مهدوی
عصر روز دوشنبه کارگروه تخصیص آب کشاورزی شهرستان به ریاست سید عیسی مهدوی فرماندار و با حضور معاون عمرانی فرماندار ، بخشداران ، روسای ادارات ذیربط و شورای بخش در بخشداری اسالم برگزار شد .

به گزارش تدبیرشرق به نقل از روابط عمومی فرمانداری تالش ، فرماندار تالش با اشاره به تخریب صد در صدی سردهنه های شهرستان در سیل اخیر عزم جدی دستگاه ها را جهت بازسازی مجدد سردهنه ها خواستار شد و از مسئولین محلی از جمله شورا های روستا و دهیاران خواست که با جلب مشارکت های مردمی اقدام به هموار ساختن مشکلات احتمالی کشاورزان شوند .

فرماندار تالش در جلسه کارگروه تخصیص آب شهرستان تالش با انتقاد ازبی انصافی برخی رسانه ها در انعکاس اخبار گفت : شهرستان تالش در بسیاری از زمینه ها نیازمند همدلی و هم جهتی دارد و در این راه اصحاب رسانه باید همه تلاشها حمایت های ارگانهای مختلف در حل مشکلات شهرستان را داشته باشند

وی با اشاره به ایجاد تشویش در اذهان مردم توسط برخی از رسانه ها مبنی بر از بین رفتن ۳۰درصد از محصولات کشاورزی در سال زراعی گفت : با تلاش و همکاری همه ارگانهای مربوط به این امر آسیب های وارده به محصولات به زیر ۳درصد رسانده شد که این نشان از عدم صداقت و اخلاق در خبر رسانی است .
وی در ادامه از سرآبیاران وآب سواران ودستگاه های متولی و همه کسانی که در رفع این مشکل پای کار بودند تقدیر و قدردانی نمود وی از رسانه ها درخواست نمود اخلاق را در انعکاس اخبار داشته زیرا با اسیب رسیدن به کشاورزی اقتصاد نیز اسیب دیده و این خود پیش زمینه ای برای ایجاد مشکلات دیگر میگردد .

فرماندار تالش در ادامه با تاکید برتوجه به اخلاق در مدیریت اسلامی ادامه داد فعالیت در هر صنفی وشرایطی نیازمند مدیریت بوده و درصورت نبود عدم وجود اخلاق و راه یابی باند بازیها به موضوعات مختلف ، راه به ناکجا آباد برده و بازنده خواهیم بود .

وی در ادامه از کسانی که با بی انصافی از ادبیات سخیف استفاده نموده خواست تجدید نظر در رفتار و کردار نموده و موضوعات را جامع و اخلاقی نگاه نمایند .
مهدوی با اشاره به اینکه برعلیه وی حرفهای ضد و نقیض زیاد گفته شده ادامه داد این افراد این مطلب را آویزه گوش خود نمایند ، بنده ازکسانی نیستم که خود را وارد حاشیه نمایم ما در سیستم اداری در کنار هم و برای خدمت به مردم تلاش می نماییم .

وی در ادامه با اشاره به تنش موجود بین شورا و شهرداری گفت : در انتخاب مدیر باید دقت شود و به خاطر منافع مردم از مدیریت پایدار شهری حمایت گردد ، تا بتوان مشکلات مردم حل شود و با وجود اینکه استیضاح حق شورای اسلامی است ولی نباید باعث تزلزل دائمی مدیرت شهری شود .

وی گفت بسیاری از حاشیه ها در مورد شورا و شهرداری با ورود جانبدارانه برخی از رسانه ها ایجاد گردید .
مهدوی با اشاره به رسالت خبررسانی رسانه ها گفت : اگر نمی توانید کارشناسانه واردشوید نباید به عنوان مدعی جانبدارانه ورود نمایید این کار خلاف بوده و وظیفه ذاتی اصحاب رسانه خبررسانی واقعیات به مردم می باشد .

وی با سفارش به اصحاب رسانه به تقوا و اخلاق و حسن نظر در همه ی کارها گفت : هرزمان در شهرستان و بخشهای مختلف مشکلی بوجود امده برخی از رسانه ها به یکباره طرفداری از فردی نموده و باردیگر جانبداری از طرف مقابل را می نمایند با این روش نمی توانید خبررسانی نمود باید به اخلاق روی اورده و اخبار درست را در اختیار مردم قرار دهید.

درپایان این جلسه مقرر گردید همه دستگاه های مربوطه با هماهنگی بخشدار اسالم موانع و مشکلات پیش روی فصل زراعی سال جاری را بررسی و کرده و در ادامه جلسات کارگروه تخصیص اب کشاورزی نسب به رفع ان اقدام نمایند

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا