آخرین خبرهااستان ها

ستاد ایران، سامانه ای برای ایجاد امنیت در بازار الکترونیکی

رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان خبر داد:

کلیه خدمات سامانه تدارکات الکترونیک دولت در مرکز آموزش بازرگانی گیلان انجام می شود.

تدبیرشرق/به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی گیلان، روهام قلیچی از انجام کلیه خدمات سامانه تدارکات الکترونیکی دولت خبر داد گفت: این سامانه بستری امن به منظور انجام معاملات دستگاهای اجرایی در بستر وب است‌. این سیستم کلیه دستگاهای اجرایی را قادر می سازد تا معاملات خود را از مرحله ثبت درخواست تا پرداخت وجه و تبادل کالا در یک بستر امن یکپارچه و غیر متمرکز انجام دهند.

وی افزود: در راستای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، ایجاد شفافیت مالی، مبارزه با فساد، برقراری محیط رقابت پذیر سالم و عدالت اقتصادی به منظور اجرای تبصره ۵ ماده ۱۶۹ تمامی دستگاه ها مکلف به ثبت مشخصات خود درسامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشند و از طرفی دیگر با در نظر گرفتن این‌که تمام تراکنش‌های مالی از دو میلیون و دویست هزار تومان به بالا در سامانه ستاد ثبت می‌شود و در این راستا نهادهای نظارتی مانند سازمان تعزیرات، سازمان بازرسی کل کشور و نهادهای مشاور می‌توانند تمام موارد را به‌صورت آنلاین بررسی و رسیدگی کنند.

رئیس مرکز آموزش بازرگانی عنوان کرد: هم اکنون نمایندگی مرکز آموزش بازرگانی با دارا بودن زیرساخت های لازم جهت ثبت نام سامانه تدارکات الکترونیک در استان گیلان آماده ارائه خدمات در راستای صدور گواهی امضاء الکترونیک و ثبت نام متقاضیان اعم از تامین کنندگان کالا و خدمات (حقیقی و حقوقی ) دراستان می باشد.
وی در پایان ابراز داشت: این الزامات در گذشته شامل دستگاه های اجرایی ماده پنج قانون خدمات کشوری می شد ولی در حال حاضر بر اساس ماده ۵۰ قانون احکام دائمی با فراگیر شدن کامل شامل نهادهای عمومی غیر دولتی نیز می شود. لذا کلیه دستگاههای دولتی و نهادهای عمومی طبق مقررات ملزم به تامین کالا و خدمات مورد نیاز خود از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستادایران) هستند.

دکتر روهام قلیچی افزود: متقاضیان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان مراجعه نمایند .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا