آخرین خبرهااستان ها

بازرس کل استان: درصد بهره مندی بالای گازرسانی در استان از برکات نظام اسلامی است

سیف الله مسرور بازرس کل استان گیلان روز سه شنبه ۶ آذرماه با حضور در شرکت گاز با حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان دیدار کرد.

تدبیرشرق/ در این جلسه مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان گزارشی از وضعیت گازرسانی در استان ارائه نمود.

سپس بازرس کل استان ضمن تقدیر از عملکرد خوب شرکت گاز در زمینه گازرسانی به اقصی نقاط استان، گاز را یک نعمت الهی دانست که نظام اسلامی توانسته به عموم مردم ارائه نماید.

وی با اشاره به درصد بهره مندی بالای گازرسانی در استان در مقایسه با متوسط کشوری ابراز امیدواری کرد با رفع مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه انشاءالله بتوانیم از نعمت گاز استفاده بهتری بویژه در حوزه صادرات نماییم.

مسرور شرکت گاز استان را یکی شرکتهای خوب در میان دستگاههای اجرایی استان برشمرد و اقدامات کیفی این شرکت گاز در زمینه های قرائت از راه دور ایستگاه ها، مرکز امداد مکانیزه و پایش شکایات مشترکین را مثبت ارزیابی نمود و ابراز امیدواری کرد تا سایر نهاد ها و سازمان ها نیز به منظور سهولت در اجرای امور و افزایش رضایتمندی مشترکین اقدامات مشابهی را انجام دهند.

بازرس کل استان گیلان در پایان با اشاره به شروع فصل سرما گفت: بارش برف باید مایه آسایش باشد و لازمه این کار آمادگی همه دستگاه های خدمات رسان از جمله شرکت گاز است که البته در سالهای گذشته عملکرد شرکت گاز استان در این زمینه نیز ستودنی بوده است.

بازرس کل استان: درصد بهره مندی بالای گازرسانی در استان از برکات نظام اسلامی است بازرس کل استان: درصد بهره مندی بالای گازرسانی در استان از برکات نظام اسلامی است بازرس کل استان: درصد بهره مندی بالای گازرسانی در استان از برکات نظام اسلامی است بازرس کل استان: درصد بهره مندی بالای گازرسانی در استان از برکات نظام اسلامی است بازرس کل استان: درصد بهره مندی بالای گازرسانی در استان از برکات نظام اسلامی است بازرس کل استان: درصد بهره مندی بالای گازرسانی در استان از برکات نظام اسلامی است بازرس کل استان: درصد بهره مندی بالای گازرسانی در استان از برکات نظام اسلامی است بازرس کل استان: درصد بهره مندی بالای گازرسانی در استان از برکات نظام اسلامی است بازرس کل استان: درصد بهره مندی بالای گازرسانی در استان از برکات نظام اسلامی است

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا