آخرین خبرهااستان ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان: دولت الکترونیک جامعه ای با کمترین رانت ایجاد می کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان با اشاره به نقش صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در راستای ایجاد دولت الکترونیک گفت: دولت الکترونیک می تواند فساد را به حداقل رسانده و جامعه آرمانی مطلوب با کمترین رانت ایجاد کند.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان سید محمد احمدی در مراسم افتتاح دوازدهمین نمایشگاه الکامپ در گیلان با بیان اینکه هنوز نتوانستیم فهم متقابلی بین بخش دولتی و خصوصی ایجاد کنیم، به اشتغالزایی و کسب و کارهای نوین بر بستر اینترنت اشاره و تصریح کرد: به عنوان متولیان امور اقتصادی استان و کشور بایستی ذائقه های خود را نسبت به اشتغال تغییر دهیم چرا که با شیوه های سنتی نمی توانیم برای جوانانی که اشتیاق بسیاری برای استفاده از فناوری های جدید دارند ، اشتغال فراهم سازیم.

وی استفاده از ظرفیت استارتاپ ها در نمایشگاه را نوید بخش دانست و گفت: دولت نیز به استفاده از فناوری ها اهتمام دارد و دولت الکترونیک در همین راستاست.

احمدی تصریح کرد: دولت الکترونیک علاوه بر همه خدمات و رفاهی که برای مردم دارد ، در کاهش فساد نیز بسیار موثر است.

وی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت بخش خصوصی در موضوعات مختلف برای دولت الکترونیک استفاده شود و اگر بتوانیم خوب راهبری کنیم، می توانیم فساد را در حد مطلوب مدیریت کنیم و از جامعه ارمانی با کمترین رانت بهره مند شویم.

وی اظهار داشت: دستگاه ها از ظرفیت استان براساس بانک اطلاعاتی که تشکیل خواهد شد ، استفاده کنند چراکه می تواند به پیشبرد اهدافمان کمک شایانی کند.

معاون استاندار گیلان در خاتمه گفت: آمادگی داریم از بخش های مختلف، فناوری های جدید و جوانانی که در این راه برای کسب و کار اهتمام دارند ، حمایت و رسالت تسهیل گری خودمان را انجام دهیم.

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک (الکامپ) شامگاه سه شنبه با هدف عرضه و معرفی آخرین دستاوردهای رایانه ای ، تجارت الکترونیک سیستم های امنیت تصویری و تبادل و توسعه دانش فنی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گشایش یافت.

این نمایشگاه تا نهم آذرماه جاری دایر است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا