آخرین خبرهااستان ها

نمایندگان فعلی مجلس دیگر رای نخواهند آورد| سازمان بازرسی به نامه‎های شورا پاسخی نداده است

در جلسه شورای شهر رشت مطرح شد

تدبیرشرق/بهراد ذاکری عضو شورای شهر رشت در نطق خود به وضعیت داماش و سپیدرود و لایحه کمک مالی به این دو تیم اشاره کرد و گفت: سازمان بازرسی هنوز به نامه های شورا جواب نداده است.

وی با بیان اینکه این دو باشگاه سبب جلوگیری از نابهنجاری می‌شود،  گفت: نشاط اجتماعی به واسطه این دو تیم رخ می دهد.

ذاکری در ادامه به نوع برخورد یک شهروند با مامور شهرداری گفت: این رفتار زیبنده مردم شهر رشت نیست، شهری که جز اولین ها در فرهنگ بوده است اگر به همین صورت پیش برود دیگر نمی‌توان به این اولین ها افتخار کرد.

وی ادامه داد: باید گام های حدی تری در جهت ارتقا فرهنگ برداشته شود این مامور از خادمین شهر و خانواده شهرداری است و توهین به او به هیچ وجه قابل قبول نیست.

در ادامه اسماعیل حاجی پور دیگر عضو شورا به گروه موزیک اشاره کرد و گفت: در اوایل فعالیت مسعود نصرتی شهردار سابق شهر رشت گروه موزیک در پارکها و مجامع عمومی فعالیت داشت و مردم نیز لذت می‌بردند.

وی با بیان اینکه این گروه برای اجرا در اعیاد همیشه اماده هستند، گفت: سه نفر به گروه موزیک در ۹ ماهه گذشته اضافه شده است. به شهرداری تذکر می‌دهم که هرچه سریعتر به این مقوله رسیدگی کنند و از گروه موزیک می‌خواهم که در سطح شهر فعالتر شود.

گروهی از اعضای شورا برای سرکشی از محلات تشکیل شود

در ادامه فرهام زاهد دیگر عضو شورای شهر رشت با اشاره به نامه بازرسی در مورد وضعیت مالکیت سپیدرود و داماش گفت: پاسخ به نامه تابع دوره زمانی است که این دوره ۱۵ روزه است و اگر در این مدت پاسخی داده نشود این لایحه بار دیگر در صحن شورا بررسی خواهد شد.

وی با تاکید به اینکه برای احترام به قانون هیچ معیاری جز خود قانون نیست، گفت: در مورد سه نوازنده منظور بنده نحوه برخورد و احترام به قانون است و در مورد برخورد نادرست با مامور شهرداری واحد حقوقی شهرداری در حال پیگیری است.

فرهام زاهد عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه ۱۱ نفر عضو شورای می‌توانند گروهی برای سرکشی در محلات را تشکیل دهند، گفت: برگزاری سفره افطاری و مراسم های این چنینی در پیاده راه فرهنگی نمی‌تواند احتیاجات مردم را برطرف کند.

وی با بیان اینکه شناسایی نیازمندان در یک محله و برطرف کردن آنها از کارهای درست و پسندیده است، افزود: میتوانیم با همکاری نیروهایی بسیجی و استفاده از امکانات شورا و شهرداری به مردم در بخش حاشیه نشین و افرادی که در محلات محروم هستند، کمک کنیم.

رضا رسولی نیز در ادامه جلسه گفت: با توجه به اینکه انتقاداتی به شهرداری دارم اما همیشه دیواری کوتاهتر از شهرداری نیست و خیلی از نارسایی های ادارات دیگر به پای شهرداری نوشته می شود.

نائب رئیس شورای شهر رشت اظهار کرد: امیدوارم دستگاه قضایی در مورد اتفاقاتی که در پیاده راه فرهنگی و نیز بی احترامی به مامور شهرداری رخ داده است به حرف دو طرف گوش دهد و آنچه قانون می‌گوید اعمال شود.

نمایندگان فعلی مجلس دیگر رای نخواهند آورد

محمدحسن علیپور دیگر عضو شورای شهر رشت گفت: اینجا که ما هستیم مردم به ما دادند. ما هیچ کدام به وصیت امام عمل نکردیم و امروز بسیار دچار زرق و برق شدیم.

وی گفت: وعده خدا نزدیک است اما مسوولان در خواب خرگوشی هستند و نمایندگان مجلس با کارهایی که انجام دادند گورشان را کندند و دیگر رای نخواهند آورد.

در پایان علیپور اظهار کرد: بسیج لشکر مخلص خدا است.

گفتنی است در این جلسه سرهنگ بایرامی مدیرکل بنیاد حفظ نشر و ارزش های دفاع مقدس به مناسبت هفته بسیج حضور داشت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا