آخرین خبرهااستان ها

به مناسبت هفته بسیج مراسم تقدیر از کارکنان واحد عروجیان سازمان آرامستانهای شهرداری رشت برگزار شد

همزمان با هفته وحدت و هفته بسیج در مراسمی با حضور فاطمه شیرزاد سخنگوی شورا و رئیس کمیسیون بهداشت محیط زیست و خدمات شهر شورای اسلامی شهر رشت، سهراب راستگو رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری رشت، کبری مرادی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بانوان شهرداری رشت و مشاور شهردار در امور بانوان، جواد شهند فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید دستغیب شهرداری رشت، سیده مریم رضا طبع مدیر اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت، مریم فهمیده رییس ناحیه دو منطقه سه شهرداری، محمد صالح مولایی فرمانده بسیج حوزه اداری و کارمندی ناحیه مرکزی رشت از کارکنان عروجیان سازمان آرامستانهای شهرداری رشت  تقدیر شد.

فاطمه شیرزاد با قدردانی زحمات حوزه بسیج و بانوان شهرداری تصریح کرد: اقدام شایسته شما در قدردانی از کارکنان عروجیان این سازمان ستودنی است و همکاران فعال در آرامستانها خواسته هایی چون تبدیل وضعیت شغلی و … دارند که اعضای شورا و ریاست محترم سازمان باید پیگیر آن باشند.

وی افزود: این تقدیر در راستای افزایش قدرت روحیه و انگیزه کاری برای همه همکاران به خصوص گروهی که زحمات ویژه و خاص در این حوزه دارند، می باشد.

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت ضمن آرزوی تندرستی و سلامتی برای کارکنان سازمان آرامستان ها شهرداری رشت به ویژه واحد عروجیان این سازمان تصریح کرد: از آنجاییکه فعالیت و نوع شغل این سازمان جز اقدامات اساسی زندگی اجتماعی است، شایسته تقدیر می باشند و با توجه به سختی کار و فشارهای روحی وارده به این عزیزان جا دارد تا همه مسئولین حوزه شهری در زمینه افزایش و ارتقای خدمات رفاهی و سلامتی گام های ویژه و اساسی بردارند تا آنان نیز زندگی سرشار از موفقیت و کامرانی در کنار خانواده های خود داشته باشند.

سهراب راستگو نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حضور مسئولین بسیج سپاه استان و بسیج شهرداری رشت در سازمان آرامستانهای شهرداری رشت بیان کرد: سختی کار بانوان واحد عروجیان شاید آنچنان که باید قابل درک نیست.

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری رشت، پیشنهاد قدردانی از بانوان واحد عروجیان از سوی فاطمه شیرزاد را موضوعی بی سابقه در شورا دانست و گفت: اصلی ترین تقاضای ما این است که زحمات این افراد نادیده گرفته نشود و امیدواریم این تجلیل ها تداوم یابد.

وی با قدردانی از حوزه بسیج شهرداری رشت خاطر نشان کرد: توجه به خواسته های به حق این عزیزان در سازمان و پیگیری مطالبات آنان از مهم ترین موضوعاتی است که باید بدان پرداخته شود.

کبری مرادی نیز در این مراسم کارکنان واحد عروجیان سازمان آرامستانها را سربازان گمنام شهرداری رشت خواند و بیان داشت: در راستای ارتقای انگیزه آقایان و بانوان شاغل در پاک خانه سازمان آرامستانهای شهرداری رشت از سال ۸۸ تاکنون هر ساله در قالب اهدای هدایای معنوی در محل کار از آنان تقدیر می شود.

مسئول بسیج بانوان شهرداری خاطرنشان کرد: هر ساله به مناسبت های مختلف توسط مسئولین شهرداری از این عزیزان دیدار بعمل می آید، اما هدف از این کار این است تا این عزیزان بدانند که آنان علاوه بر آنکه از بدنه شهرداری هستند ما نیز به نمایندگی از همه بانوان شهرداری قدردان زحمات آنان هستیم.

محمد صالح مولایی فرمانده بسیج حوزه اداری و کارمندی ناحیه مرکزی رشت نیز در سخنانی بیان داشت: امروز رسالت بسیج جز خدمت رسانی به خلق نیست و این خواهران در کمال گمنامی بالاترین خدمت را به مردم ارائه می دهند.

 
 
 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا