آخرین خبرهاتدبیر ورزشیملی

مهرداد بائوج لاهوتی در گفتگویی: عملکرد دکتر سلطانی‌فر را در وزارت ورزش‌وجوانان مثبت ارزیابی می‌کنم/ ورزش ایران در سال‌های اخیر موفقیت‌های خوبی را به ارمغان آورده است

ورزش ایران مهرداد لاهوتی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: آقای دکتر سلطانی‌فر فردی مسئولیت پذیر هستند که همواره به کار تیمی اعتقاد دارند و و با اتکا به همین کار تیمی توانستند در ورزش موفقیت‌های کم‌نظیر را کسب کنند.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از خبرگزاری برنا؛مهرداد بائوج لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی پیرامون عملکرد دکتر مسعود سلطانی فر در سه سال گذشته به خبرنگار برنا گفت: بنده عملکرد سلطانی فر را در وزارت ورزش و جوانان مثبت ارزیابی می کنم، چراکه اگر از دو منظر به عملکرد وزارت ورزش نگاه کنیم خواهیم دید کارهای بسیار خوبی انجام شده است.

وی افزود: سلطانی‌فر در بحث زیرساخت‌ها بسیار خوب عمل کرده و در ورزش اگر زیرساختی وجود نداشته باشد، اصلا جایی برای ورزش کردن و پیشرفت در آن وجود ندارد و دکتر سلطانی فر با توجه به سابقه عمرانی که در دوران مدیریت خود داشتند، توانستند زیرساخت‌های خوبی را در ورزش به وجود بیاورند که این کار بسیار ارزشمند است.

بخش دیگری از صحبت های عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، پیرامون فعالیت های ورزشی بود، او در این مورد اظهار داشت: خوشبختانه تیم های ملی ما در رشته های مختلف در بازی های پاراآسیایی و آسیایی نتایج بسیار خوبی را کسب کرده اند و همچنین تیم های ما در مسابقات جهانی و آسیایی در رشته های مختلف نتایجی را کسب کردیم که نشان می‌دهد ورزش ما دربعد قهرمانی گام های بسیار مثبتی را در سه سال گذشته برداشته است.

لاهوتی در انتها خاطرنشان کرد: بنده با دکتر سلطانی‌فر کار کرده ام، ایشان فردی مسئولیت پذیر هستند که همواره به کار تیمی اعتقاد  دارند و و با اتکا به همین کار تیمی توانستند در ورزش موفقیت‌های کم‌نظیر را کسب کنند. بنده امیدوارم این روند موفقیت ها همچنان ادامه داشته باشد و ورزشکاران ایران کماکان پرچم کشورمان را در میادین مختلف بین المللی به اهتزاز در بیاورند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا