آخرین خبرهااستان ها

برپایی ایستگاه های صلواتی خدام العتره به مناسبت ایام شهادت ائمه اطهار (ع) در پیاده راه فرهنگی رشت

تدبیرشرق/رئیس ستاد اربعین شهرداری رشت ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) گفت: موکب خدام العتره این افتخار را دارد که به مناسبت ایام شهادت ائمه اطهار ششمین ایستگاه صلواتی را در پیاده راه فرهنگی رشت بر پا کند.

رئیس ستاد اربعین شهرداری رشت با تاکید بر اینکه این ایستگاه ها با همت و با هزینه شخصی اعضای ستاد اربعین بر پا می شود اظهار داشت: این دومین ایستگاه صلواتی پس از اربعین سال جاری در پیاده راه فرهنگی رشت است و تمام خدمات ستاد اربعین بدون هیچ چشمداشت مالی و تنها برای خدمت به آل الله انجام می شود.

علیرضا قانع با بیان اینکه ایستگاه صلواتی شهرداری رشت برای همه مناسبت ها بر پا خواهد شد افزود: ستاد اربعین شهرداری رشت آماده دریافت نذورات مردمی است و شهروندان می توانند با اهدای نذورات خود این ستاد را در برپایی ایستگاه های صلواتی یاری دهند.

وی در ادامه ضمن تشکر از همکاری اعضای شورای شهر رشت و سرپرست شهرداری رشت برای عزیمت کاروان خدام العتره به کربلا گفت: در عزیمت اخیر ستاد اربعین که در راستای اعتلای فرهنگ حسینی و خدمت رسانی به زائرین صورت پذیرفت افراد زیادی به ویژه خیرین مشارکت داشته اند.

قانع ضمن تکذیب ادعاهای مطرح شده در یکی از صفحات مجازی تاکید کرد: اعضای شورا با هزینه شخصی به کربلای معلی مشرف شدند و هزینه های صرف شده توسط شهرداری رشت تنها برای ایاب و ذهاب اعضای خدام العتره بوده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا