آخرین خبرهااستان هااسلایدرفوری

پس از خبر پلمپ مرکز زیبایی متخلف توسط علوم پزشکی گیلان ؛ تبلیغ باز بودن مطب و ادعای شایعه زرد در اینستاگرام!+تصاویر

روز گذشته دانشگاه علوم پزشکی گیلان در خبری مدعی شد که با همکاری اداره تعزیرات حکومتی اقدام به پلمپ یک مرکز زیبایی متخلف در شهر رشت نموده است.
طی روزهای گذشته اخبار و حواشی و تصاویر زیادی در خصوص فعالیتهای این مطب و عوامل اجرایی و گردانندگان آن در فضای مجازی کشور منتشر گردیده و به نوعی آبروی جامعه پزشکی گیلان را به چالش کشیده است.
اما ظاهرا و برخلاف ادعای دانشگاه علوم پزشکی گیلان مبنی بر پلمپ، این مرکز متخلف همچنان به فعالیت خود ادامه داده و با گذاشتن پست ذیل در صفحه اینستاگرام خود علاوه بر اطلاع رسانی فعالیت مطب،خبر علوم پزشکی و حواشی ایجاد شده را تنها شایعه ای زرد خوانده است!


همچنین یکی از مخاطبین این پایگاه خبری نیز پیرو گزارش منتشر شده روز گذشته در تدبیر شرق طی پیامی به تحریریه اظهار کرد: یکی از اقوام من فردا در ان کلینیک نوبت داشت و طی تماس تلفنی با مطب به وی گفته شده که اخبار منتشره شایعه است! و تنها دستگاه لیزر مطب خراب شده است!
این در حالی است که در خبر علوم پزشکی پلمپ درب اتاق و تعدادی از تجهیزات پزشکی از جمله دستگاههای لیزر کاملا مشهود بوده است.
حال باید از متولیان مربوطه پرسید که براستی عزمی برای برخورد با تخلفات در بخش خصوصی درمان وجود دارد و یا تنها برای رضایت افکار عمومی اقدام به انتشار اخبار در این خصوص کرده اند؟
شاید اگر دستگاه قضایی استان گیلان به موضوع ورود کند،ابعاد آن روشنتر گردد.

مطالب پیشنهادی

یک دیدگاه

  1. فقط متخصصان پوست مجوز لیزر دارند و پزشکان عمومی و افراد متفرقه مجوز ندارند چرا برخورد شدید و قاطع با قانون شکنان نمی شود ؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا