آخرین خبرها

مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان : در مهر ماه امسال ۴۱ کیلومتر عملیات شبکه گذاری در گیلان اجرا شده است

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای 41 کیلومتر عمليات شبکه گذاری گاز در مهرماه امسال در استان خبر داد.

گاز گیلان

به گزارش تدبیر شرق به نقل از روابط عمومی گاز گیلان- مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: این عملیات در ۶۶ روستای استان صورت پذیرفته و با اجرای آن مجموع طول شبکه گاز در گیلان به  بیش از ۲۰ هزار ۴۰۰ کیلومتر رسیده است.

مهندس اکبر با بیان این موضوع که بیش از ۸ کیلومتر از عملیات شبکه گذاری در مهر ماه امسال در حفرات خالی شهرها به انجام رسیده است گفت: شرکت گاز هم راستا با گازرسانی به مناطق دور افتاده و صعب العبور استان، برنامه مدونی برای گازرسانی به حفرات خالی شهرها و روستاها دارد.

وی همچنین از نصب یکهزار و ۱۵۰ انشعاب گاز در مهرماه امسال در گیلان خبر داد و گفت: با اجرای عملیات نصب انشعاب در مهرماه، مجموع انشعابات گاز در استان به بیش از ۵۷۵ هزار انشعاب افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان گفت: رسالت شرکت گاز، گازرسانی به شهرها و روستا و از آن مهم تر پایداری این نعمت الهی است و این مهم بدون همکاری مردم میسر نخواهد شد فلذا از تمام مشترکین عزیز درخواست می شود با رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز، ضمن حفظ سلامتی خود و سایر مشترکین، امکان استفاده از این نعمت الهی را برای نسل های آینده فراهم سازیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا