آخرین خبرهااستان ها

پشتوانه اقتدار امروز ملت ایران تکیه گاهی خوب برای مدیران و سیاستمداران کشور است

بخشدار چابکسر در مراسم راهپیمایی روز۱۳آبان:

تدبیرشرق/مباشرامینی بخشدار چابکسر در مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان که با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤلین بخش چابکسر برگزار شد افزود: مردم ایران هوشیار، زنده، سیاسی و آماده هستند و این ما مدیران هستیم که باید با سخت کوشی و تلاش و جلوگیری از رخوت، فضا را برای توسعه، ابتکار و خلاقیت آماده و بستر آن را فراهم کنیم تا ملت و کشور، هر دو در راستای انقلاب اسلامی جهش یابند.

وی در ادامه با اشاره به نقاط مشترک رخدادهای مهم ۱۳آبان در طول تاریخ معاصر ایران گفت: روحیه استکبارستیزی و مقابله با ظلم و ستم نقاط مشترک سه رویداد تبعید امام راحل (ره) از ایران به ترکیه، به رگبار بستن دانش آموزان در زمان رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا هستند.

بخشدار چابکسر ضمن اشاره به رفتارهای خصمانه دولتمردان آمریکایی در طول چهار دهه انقلاب اسلامی ایران افزود: دشمنان ما از ابتدای انقلاب تحریم و جنگ را بر ما تحمیل کردند و ملت ایران با تحریم های ظالمانه آمریکا بیگانه نیست اما نتیجه این اقدامات همواره موجب اقتدار ملت ایران شده است و باعث شده عزت ملت ایران در ناکام گذاشتن توطئه های آمریکا افزایش پیدا کند.

امینی در بخش پایانی سخنان تنها راه مقابله با تحریم های ظالمانه دشمنان را اتکا به تولید و قدرت داخلی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا