آخرین خبرهااستان هاسیاسی

فرماندار شهرستان رشت در دیدار با اعضای شورای هماهنگی اصلاح طلبان: نقش احزاب در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها در اداره کشور بسیار تاثیرگذار است

اصلاح طلبان
به گزارش تدبیرشرق، دکتر میرشمس مومنی زاده ، فرماندار شهرستان رشت در دیدار با اعضای شورای هماهنگی اصلاح طلبان که درمحل فرمانداری برگزارشد ، مسئولیت را امانت مردم در دست مسئولین و ادای امانتداری راخدمت شایسته به انان دانست و تصریح نمود: باید نهایت سعی ما این باشدکه بعد از پایان دوره مسئولیت، قضاوت افکار عمومی از نحوه خدمت رسانی، مثبت و توام با رضایت باشد.
فرماندار شهرستان رشت ، نقش احزاب را در عصر حاضر در تصمیم سازی ها و تصمیم گیریها برای اداره کشور بسیار تاثیرگذار خواند و اظهار داشت: فشارهای بین المللی و شرایط اقتصادی و معیشتی موجب می شود تا اولویت ها و رویکردهای خود را به گونه ای تنظیم کنیم که باری از دوش مردم برداشته شود.
وی تلاش افراد، گروهها و احزاب را درعرصه های گوناگون به ویژه انتخابات های مختلف، یک مسئولیت و رسالت انقلابی، اجتماعی و اعتقادی برشمرد و افزود: با توجه به این اعتقادات و باورهاست که دلسردی ازموانع و مشکلات معنا و مفهوم پیدا نمی کند .
فرماندار شهرستان رشت با اعلام امادگی  برای برگزاری مستمر جلسات هم اندیشی با هدف توسعه و پیشرفت شهرستان ، اظهار داشت: باید به جوانان و بانوان در جهت کسب جایگاه های مدیریتی هرچه بیشتر بها داده شود و زمینه فعالیت آنهادرعرصه های مختلف از جمله اقتصادی با استفاده از تسهیلات روستایی ، اشتغال فراگیر  و غیره بیش از پیش فراهم گردد .
دراین جلسه دبیران احزاب اصلاح طلب و حامی دولت در شهرستان هریک نقطه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و راهکارهای پیشنهادی خود را در حوزه های مختلف مطرح نمودند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا