آخرین خبرها

کمک 350 میلیون ریالی خیران آستارا برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

به گزارش خبرنگار ایرنا ،مهران شکاری شامگاه چهارشنبه در همایش ستاد دیه و جشن گلریزان آستارا با اشاره به این که کمک ها به صورت نقدی و غیر نقدی است اظهار کرد : نیکوکاران با کمک به همنوعان خود، سعادت خود را در دنیا و آخرت رقم می زنند.
وی افزود : زندانیان آبرومند جرم های غیرعمد، چشم امید به کمک های خیران دوخته اند تا با آزادی، زندگی دوباره ای را آغاز کنند.
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب آستارا نیز در این همایش گفت: ستاد دیه این شهرستان سال گذشته 49 نفر از محکومان مالی و جرائم غیر عمد را با پرداخت 823 میلیون و 149 هزار ریال آزاد کرد که آزادی 16 نفر آنها از محل کمک های جمع آوری شده در جشن گلریزان بود.
احمد عبادی مبلغ وام ستاد دیه را در سال گذشته یک میلیارد و 543 میلیون و 80 هزار ریال عنوان و تصریح کرد : 52 نفر به اتهام محکومیت مالی و جرائم غیر عمد در زندان آستارا بازداشت هستند که 20 نفر آنها به علت محکومیت مالی و نفقه، چهار نفر به دلیل تصادفات و 28 نفر به علت سایر موارد، محکوم و چشم به راه کمک های خیران هستند.
وی با اشاره به اینکه خیران با کمک به آزادی زندانیان غیر عمد می توانند از تبعات منفی اجتماعی زندانی شدن افراد بکاهند، اضافه کرد: خیران آستارا از دیر باز در کارهای خیرخواهانه از جمله حمایت از ایتام، کمک به نیازمندان و آزادی زندانیان آبرومند حضوری موثر داشته اند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار دهنده : بابایی
7105 / 7124 / 6030

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا