آخرین خبرهااستان هااسلایدر

کاظم لطفی در بیست و پنجمین جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی وزارت نیرو : امروز پرونده ای که صنعت آب استان را دچار چالش کند نداریم

لطفی

بیست و پنجمین جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی وزارت نیرو با حضور معاون حقوقی ، امور مجلس و پشتیبانی وزارت نیرو در سالن اجتماعات آب منطقه ای گیلان برگزار شد .

کاظم لطفی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان در ابتدای بیست و پنجمین جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی وزارت نیرو اظهار داشت : مدیران در حوزه های غیر مرتبط فعالیت هایی را انجام می دهند که بعضا مسایل حقوقی به وجود می آید که به واحدهای حقوقی واگذار می شود .

وی گفت : مدیران و معاونین آب منطقه ای گیلان در تمامی جلسات و شورای اداری ، جلسات امور درآمد و بررسی پروژه های عمرانی و دفاتر حضور پر رنگ دارند و در محاکم قضایی توانستیم پرونده های سالهای گذشته را حل کنیم و پرونده ای که صنعت آب استان را دچار چالش کند ، نداریم .

لطفی اضافه کرد : در طول دو سال اخیر محاکم قضایی با حوزه ی آب و برق استان همکاری و تعامل خوبی داشته اند و نظریات ارشادی را به ما ارایه کرده اند .در این راستا از مشاوره افرادی که در سطح استان از معاونین قضایی بودند کمک گرفتیم و سمت و سو در محاکم قضایی گیلان ، نشان می دهد که این پرونده ها بروز است و نظم و سیاقی دارد.

وی تاکید کرد : به دلیل بالا بودن قیمت اراضی در گیلان تمامی مسیرهای بستر رودخانه ، دریا و تالاب ها مورد تعرض قرار می گیرد و مدیران حقوقی شرکت ۵۰ درصد فعالیتشان برخورد با این افراد است و شرکت آب منطقه ای گیلان  برای برخورد با این اشخاص نیازمند عزم استانی است و آب منطقه ای به تنهایی نمی تواند موثر باشد .

وی در پایان گفت : از سایر مدیران حقوقی حوزه ی آب و برق استانها تقاضا دارم که موارد خود را عنوان کنند تا به یک همگرایی و خروجی مطلوب در جلسات اینچنینی برسیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا