آخرین خبرهااستان هااسلایدر

با تلاش اعضای شورا و شهردار؛ کارکنان شهرداری لاهیجان ویزیت رایگان و پوشش بیمه تکمیلی می‌شوند

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان از ویزیت رایگان کارکنان شهرداری و اجرای پوشش بیمه تکمیلی کارکنان خبر داد.

فرداد جنابی در گفت‌وگویی افزود: نیروی انسانی سالم و متخصص، جزو سرمایه‌های اصلی هر سازمان و اداره‌ای بوده و ارتقاء سطح سلامت و دانش آن‌ها تأثیرات مثبتی بر روند فعالیت روزانه و ارائه خدمات توسط آنان به شهروندان دارد.

وی بابیان اینکه کارکنان شهرداری ازجمله افراد زحمتکشی هستند که برای عمران و آبادانی و پاکیزگی شهر تلاش می‌کنند و خود و خانواده‌های آن‌ها در مواقع بیماری به‌جز بیمه اولیه از حمایتی برخوردار نبودند.

وی افزود: از زمان آغاز بکار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر لاهیجان و با حمایت و همراهی اعضای شورای شهر و پیگیری‌های مسعود کاظمی شهردار لاهیجان درصدد بودیم بسته‌های حمایتی از وضعیت پزشکی و سلامت کارکنان را در دستور کار قرار دهیم که ضمن عقد قرارداد با پزشک معتمد ازاین‌پس کارکنان شهرداری و افراد تحت تکفل آنان می‌توانند خدمات ویزیت و تزریقات را به‌صورت رایگان دریافت کنند.
جنابی اضافه کرد: پوشش بیمه تکمیلی نیز از دیگر بسته‌های حمایتی است که برای کارکنان شهرداری در نظر گرفته‌شده تا ازاین‌پس کارکنان شهرداری لاهیجان و خانواده‌های آن‌ها دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: جای دارد از اعضای شورای اسلامی و دکتر کاظمی شهردار پرتلاش لاهیجان برای حمایت از وضعیت معیشتی کارکنان شهرداری قدردانی نمایم.

جنابی افزود: در طول مدت یک سال گذشته توجه به وضعیت معیشتی کارکنان و پرداخت به‌موقع حقوق و اضافه‌کار و توزیع بسته‌های حمایتی در مناسبت‌های مختلف ازجمله برنامه‌های مدیریت شهری برای قدردانی از زحمات کارکنان پرتلاش شهرداری لاهیجان بوده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا